IK HEB HET FILMPJE

Ik mag hopen dat hij al zijn botten heeft gebroken die klootzak en voor de rest van zijn leven in een rolstoel zit. Vlak voor hem reed een gezin met een vouwwagentje. Pffff je zal maar zo,n imbeciel langs zien komen met je twee kids op de achterbank.Deze man hoort niet meer op de openbare weg. Afschieten die hap en daarna martelen.

Ach kom, ik denk niet dat deze jongen zo'n gevaar heeft betekend voor de wagens rond hem. Wel voor de motorrijder achter hem.
Het was inderdaad niet slim wat hij daar deed, of beter WAAR hij het deed.

Als je zo'n dingen probeert waar het enkel voor jezelf fout kan gaan zie ik geen problemen, maar hier was een wheelie niet echt gepast.

Maar je reactie is wel erg overdreven. Hoop dat je het niet meent, want dan mankeer je wel wat. Had je de ballen om een wheelie te trekken, je zou het waarschijnlijk ook doen.

Ik pas me nu even aan aan je niveau:
koot-koot-koooot-koot (en nu maak ik hierbij een kippe-dansje)
Chicken.gif
 
als die wheelie was gelukt hadden ze gevraagd pap is die man wel in orde ??? en trouwens kinderen van 1 en 3 jaar klappen niet die zijn aanwezig.

Kind van 1 en 3 ? Hoe weet je dat, was jij de bestuurder dan van die auto ? :)
Als ik een motor een wheelie zie trekken dan denk ik altijd 'Wow! Cool!'.

Als een man poedelnaakt door de stad rent, dan vragen kinderen zich af of 'die man niet helemaal in orde is'. Met een wheelie ben je stoer hoor bij kinderen.

maargoed, hij had mazzel dat ie niet tussen de vangrail kwam.
 
Ik mag hopen dat hij al zijn botten heeft gebroken die klootzak en voor de rest van zijn leven in een rolstoel zit. Vlak voor hem reed een gezin met een vouwwagentje. Pffff je zal maar zo,n imbeciel langs zien komen met je twee kids op de achterbank.Deze man hoort niet meer op de openbare weg. Afschieten die hap en daarna martelen.
1. Gezin? Zat er een grote bumpersticker achterop? Zag alleen zo'n vouwding achter een auto hangen... En ja, ook zonder kinderen is zo'n ding te gebruiken...

2. De meeste kids vinden motorrijders schitterend en als ze voorbijrijden al helemaal... Als ze dat op 1 wiel doen is echt :9~ voor de meeste kids...

3. Alle boten breken? Zal ik onthouden als jij met een iets te hoge snelheid onderuitglijdt op glad wegdek... En zelfs dan zal ik nog niet zo'n dieptrieste wens uiten... Denk eens na... Wel eens iets gebroken? Da's pijnlijk hoor... Roep dan iets over levenslang ontnemen rijbewijs, maar je kan toch niemand ruim 200 gebroken botten toewensen vanwege weggedrag wat jij onverantwoord vindt? Niemand raakt gewond, behalve die tinus zelf, dus je gunt een medemens (ja, ook motorrijders die wheelien zijn mens) en leven lang ellende voor een enkele ongelukkige inschatting? Een beetje ervaren wheelier kan tijdens een wheelie normaal gesproken makkelijk op een baan blijven hoor...
Wat een ontiegelijke ongenuanceerde klotemening hou jij er op na zeg... :( Bewaar dat soort opmerkingen voor discussies over monsters die kinderen martelen en zeggen daarvan genoten te hebben ofzo...
Wees maar niet bang voor lullige opmerkingen als jij onderuit gaat ofzo, want dat zou ik wel lullig vinden... Ik gun namelijk niemand een ongeluk, ongeacht rijstijl... En al helemaal geen leven vol ellende als gevolg van de risico's die iemand op de weg neemt...

Als je zo reageert vanwege iets wat je persoonlijk of in je omgeving hebt meegemaakt, dan mijn excuses voor mijn wat scherpe reactie... Dan kan ik het me ergens wel voorstellen... Maar dan nog: probeer het eens wat genuanceerder... :)
 
Ik mag hopen dat hij al zijn botten heeft gebroken die klootzak en voor de rest van zijn leven in een rolstoel zit. Vlak voor hem reed een gezin met een vouwwagentje. Pffff je zal maar zo,n imbeciel langs zien komen met je twee kids op de achterbank.Deze man hoort niet meer op de openbare weg. Afschieten die hap en daarna martelen.
Dat mag ik altijd graag zien; doordachte en genuanceerde cafe opmerkingen.........
 
O ja...
Reactie op het filmpje:

Auuuuuwwww

Motor raakt ook nog een paar keer hard z'n bolletje.... Niet gezond...

Wel mazzel dat dit niet in Amerikaanse traditie zonder beschermende kleding (of zelfs zonder helm) is gedaan...

Pooh: Volgens mij had Gizmo in het andere topic al eens iets geroepen over het wonderbaarlijk heel blijven van die gozer zelf... Toch nog wat van het verhaal... ;)
 
sturen ? voorwiel is niet aan de grond dus weinig sturen
ik denk eerder achterkant die aan de slinger gaat door te zachte veren

Sturen met je gewicht misschien..... :?
beetje links/rechts hangen om te corrigeren....

Valt genoeg te sturen hoor
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat dat alleen was over het op de bike blijven zitten? Was zowiezo onwaarschijnlijk verhaal... Dacht dus dat mannetje zelf misschien wel heel was gebleven... Hoop IIG dat mannetje heel is gebleven, of slechts licht beschadigd...
 
mannetje heeft alleen harde landing gemaakt, verder lekker rollen..

Denk dat mannetje door goede bescherming weer gewoon binnen 5 seconden op zijn beide benen stond.

Een korte broek + T-shirt daarentegen..
 
Hij glijdt rustig door. Valt mee. Heeft er natuurlijk wel last van.
Die gast ernaast moet wel bijna een hartverlamming hebben gehad zeg! Dat lijkt me echt schrikken.
 
Ik mag hopen dat hij al zijn botten heeft gebroken die klootzak en voor de rest van zijn leven in een rolstoel zit. Vlak voor hem reed een gezin met een vouwwagentje. Pffff je zal maar zo,n imbeciel langs zien komen met je twee kids op de achterbank.Deze man hoort niet meer op de openbare weg. Afschieten die hap en daarna martelen.

Lekkere mening heb je zeg |(
Als je het toch zo goed weet, ga je toch lekker bij de wouten werken?
Hier maak je echt vrienden mee. Kdenk niet dat als je een keer ondersteboven gaat, dat je hier sympathieke posts krijgt.
 
Ik mag hopen dat hij al zijn botten heeft gebroken die klootzak en voor de rest van zijn leven in een rolstoel zit. Vlak voor hem reed een gezin met een vouwwagentje. Pffff je zal maar zo,n imbeciel langs zien komen met je twee kids op de achterbank.Deze man hoort niet meer op de openbare weg. Afschieten die hap en daarna martelen.

KLOOTVIOOL :( :( :( :j :j :j
 
Ik mag hopen dat hij al zijn botten heeft gebroken die klootzak en voor de rest van zijn leven in een rolstoel zit. Vlak voor hem reed een gezin met een vouwwagentje. Pffff je zal maar zo,n imbeciel langs zien komen met je twee kids op de achterbank.Deze man hoort niet meer op de openbare weg. Afschieten die hap en daarna martelen.
Ach, jij bent gewoon een zielige pisnicht... :r :j hoop dat ik jou es erges tegekom...ik ben een van die imbicielen die wheelys loopt te trekken....en van wie krijg ik de leukste reacties? Juist van pappies, mammies+kindjes...dus jij moet je teringsmoel houwe....pestmongool... :j
 
Ik mag hopen dat hij al zijn botten heeft gebroken die klootzak en voor de rest van zijn leven in een rolstoel zit. Vlak voor hem reed een gezin met een vouwwagentje. Pffff je zal maar zo,n imbeciel langs zien komen met je twee kids op de achterbank.Deze man hoort niet meer op de openbare weg. Afschieten die hap en daarna martelen.
Wat is dit voor domme praat :?
Je gunt NIEMAND een zware crash, nooit, never.

Ga samen met Volkert in 1 cel zitten, die vond ook dat mensen afgeschoten moesten worden. |(
 
Flinke smak, motor vloog over hem heen, dus dat scheelt wel wat.

Vraag me alleen af hoe hij in onbalans kwam al tijdens de wheely.
 
Ik mag hopen dat hij al zijn botten heeft gebroken die klootzak en voor de rest van zijn leven in een rolstoel zit. Vlak voor hem reed een gezin met een vouwwagentje. Pffff je zal maar zo,n imbeciel langs zien komen met je twee kids op de achterbank.Deze man hoort niet meer op de openbare weg. Afschieten die hap en daarna martelen.

:? :? verder alles goed? Vergeet niet ff in je agenda te kijken om te zien wanneer ze je andere hersenhelft gaan aansluiten.
Gif
 
Diversionlover heeft zichzelf zojuist even vogelvrij verklaard geloof ik. Blij dat ik geen Diversion heb. Je zou toch maar iemand van dit forum tegenkomen die denkt dat jij DE diversionlover bent :?
 
oke oke mannen mijn oprechte excuses voor mijn ongenuanceerde uitlatingen was inderdaad wat bizar. Dit soort grappen kan alleen als het echt kan en in deze situatie was het volstrekt onverantwoord vandaar mijn woede. Ik hoop dat de man weer lekker opknapt en een auto met vouwwagen koopt.En ja ik heb mijn kaak eens gebroken bij een ongeluk dus ik weet hoe het voelt. (een beter dieet als 7 weken met je kaken op elkaar is er niet :) )
 
een beter dieet als 7 weken met je kaken op elkaar is er niet :)

Vast wel, ken iemand die ook een kaakoperatie had ondergaan, heb hem geadviseerd slagroomvla te gaan eten... is hij echt niet van afgevallen 8-)

Ander verhaal wat ik eens hoorde: Iemand wat het eens zat al die prut te moeten eten, heeft aardappels/groente/vissticks in de blender gegooid en dat via een rietje naar binnen gezogen. Kwam er toch nog een graatje in zijn keel. Hebben ze alles moeten demonteren om het er weer uit te krijgen :P
 
Bij mij ging ook alles in de blender en ik vrat werkelijk alles. Maar zoals je het er van boven ingiet loopt het er van onder ook weer uit he. Ik was 16 kilo afgevallen in 6 weken. Gelukkig geen vis gegeten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan