ik overweeg aanschaf van een z 1000

speed triple 1050 cc, enkel open uitlaat op gemonteerd, geen powercommander. vergelijk die nu maar eens met die van de z1000.
full
 
De ZRX'en zijn allemaal staandaard met carburateurs geleverd. Die van mij heeft een Muzzy megafoon met een Factory Pro kit.
die goede oude carburators zorgen er ook voor dat je motor zeer soepel loopt natuurlijk, geen last van on-of effect en dergelijke. curve zag er voor een viercilinder zeer goed uit, maar ja zo een zrx is natuurlijk ook een echte "powerbike" mede te danken aan zijn cilinderinhoud natuurlijk. mijn stelling klopt dus niet helemaal, er zijn dus ook viercilinders met een vet koppel. (bitterweinig maar ze zijn er) ;)
 
lijkt me duidelijk.
het ging dus om 'de zoveel op de zoveel' ... jij laat nu een 4 cilinder zien die gemaakt is voor dragrace.
je moet de gemiddeldes nemen, niet de uitschieters.
 
lijkt me duidelijk.
het ging dus om 'de zoveel op de zoveel' ... jij laat nu een 4 cilinder zien die gemaakt is voor dragrace.
je moet de gemiddeldes nemen, niet de uitschieters.

Wat is dat nu voor een onzin? Dit is gewoon mijn standaard ZRX1200R. Die wel voorzien is van een Muzzy megafoon, en een Factory Pro kit. De blauwe lijnen zijn van de huidige staat en de rode lijnen zijn die van de originele staat.
De motor die ik voor de dragrace gebruikte is een oude Z1000 met heel veel modificaties.
 
Terug
Bovenaan Onderaan