coen4d
MF'er
- 8 mei 2007
- 162
- 0
Waar ik woon heb je dus ook een woon erf dus ik moet iederre dag met mijn zxr400 met sport uitlaat door dat woonerf.
Vandaag komt er een vrouw naar me toe en die weet me dood leuk te vertellen dat zij en 3 andere buren zich aan mij ergerren wand ik maak te veel lawaai en ik rij te hard volgens hun.
ze zegt: Ik hoor je al van ver aankomen, en dan rijd je hier ook nog 50 ook nog, je mag hier 15 hoor, hier spelen kinderren.
ik: ik een beetje boos, ja dat weet ik en dat doe ik ook.
zij: echt niet je rijd minstens 40
ik: ja dat komt mischien door het hoge geluid van de motor dat U dat denkt (altijd vriendelijk blijven).
zij: ja dat geluid ook ja, altijd veels te hard!!
(mijn motor heeft 3 weken stil gestaan en nu heb ik hem net weer klaar.)
ik: tja die paar minuten.
zij: ja we wouden gister eigenlijk al naar je toe komen.
ik:.... euh. ik ga niets veranderren ofzo hoor, (ik denk: zoek een hobby ofzo?).
zij: mijn yamaha maakt veel minder lawaai (brommer)
ik: ohw
zij loopt weg.
ik snap dr geen zak van.
maar mogten ze me aan willen klagen ofzo hebben ze toch geen zaak of wel dan?
Vandaag komt er een vrouw naar me toe en die weet me dood leuk te vertellen dat zij en 3 andere buren zich aan mij ergerren wand ik maak te veel lawaai en ik rij te hard volgens hun.
ze zegt: Ik hoor je al van ver aankomen, en dan rijd je hier ook nog 50 ook nog, je mag hier 15 hoor, hier spelen kinderren.
ik: ik een beetje boos, ja dat weet ik en dat doe ik ook.
zij: echt niet je rijd minstens 40
ik: ja dat komt mischien door het hoge geluid van de motor dat U dat denkt (altijd vriendelijk blijven).
zij: ja dat geluid ook ja, altijd veels te hard!!
(mijn motor heeft 3 weken stil gestaan en nu heb ik hem net weer klaar.)
ik: tja die paar minuten.
zij: ja we wouden gister eigenlijk al naar je toe komen.
ik:.... euh. ik ga niets veranderren ofzo hoor, (ik denk: zoek een hobby ofzo?).
zij: mijn yamaha maakt veel minder lawaai (brommer)
ik: ohw
zij loopt weg.
ik snap dr geen zak van.
maar mogten ze me aan willen klagen ofzo hebben ze toch geen zaak of wel dan?

En in z'n 1 rijden rijdt ook zwaar kut.