Ik weet niet wat er aan de hand is..

0,0 is moeilijk haalbaar (blijft nogal lang in je bloed... kan je de volgende dag ook niet rijden), maar 0,1 - 0,2 lijkt me wel een goede optie.

En zware straffen.

nu.nl: jongen van 16 met drank en drugs op in een gejatte auto joyrijden. Ongeluk en bijrijder (ook 16) dood. Zelf had die klootzak bijna niets :(
 
In de 3 jaar dat ik mijn rijbewijs heb, heb ik al 6x aan de kant gestaan om te blazen.
Bij de 1e had ik mijn papiertje net 2 dagen :)

Vinnik niet erg. Controle op alchohol is :}
Je bent wel een echte sukkel als je met drank achter het stuur stapt |(
 
Dat fabeltje is vast in de wereld gebracht door iemand die 'kersenbonbons eet' en daarom met een kegel voor z'n giechel loopt. Alcohol is giftig voor je lichaam en dat wordt alleen door je lichaam afgebroken en uitgescheiden.

Het is ook niet de alcohol die ze meten maar een stof die door je lever wordt afgescheiden door het verwerken van de alcohol, dit is ook de stof die er voor zorgt dat je dronken wordt.
Deze stof wordt ook afgescheiden door andere oorzaken, vandaar.
 
als ze maar niet ook de snelheid van te voren controleren want dan gaan d'r hier een aantal aan het gas denk'k...
 
Precies. Volgens mij denkt dat soort mensen (oei, generaliseren) dat ze door hun bekendheid er wel met een geldboete onderuit kunnen komen. Dan dat is nou juist waar ze genoeg van hebben, dus boeit het ze helemaal niets. Gewoon jammer zulk soort mensen :(

wordt mevrouw Katje S behandeld met of zonder klasse justitie? that's the question |(
 
Als katja haar rijbewijs kwijt raakt, dan mag ze wel bij mij achterop, mits ze niet gedronken heeft.Misschien mag ik dan ook wel bij haar achterop ;) :9 })
 
Terug
Bovenaan Onderaan