Ikke helemaal nieuw

een FOYOTO???

full
 
O, ......
Ja zoals ik al zei, ik weet helemaal niets van motoren en dus ook niet het verschil tussen een brommerhelm en een motorhelm.

Ik zag trouwens dat je 3 verschillende helmen hebt (full face, open helm en 1tje met een kinstuk wat wegdraaid)
wat is aan te raden ?
full face = de "gewone"helm, vaak het veiligst en goedkoper dan,
Systeem helm = (wat de politie heeft) voorstuk kan omhooggeklapt worden, vooral handig voor brildraagers, wel wat duurder.
jet helm = zonder vookant, alleen maar viziertje --> geen aandacht aan geven onveilig en niet lekker in nl klimaat.

Wat jij zeker moet doen, ga naar minstens 3 verschillende zaken met veeeeel kleding (dus niet 3rekjes enzo) en laat je informeren, gewoon zeggen dat je nog nix weet en dat je eerst info wil (en laat veiligheid op 1ste plaats staan) , eventueel al wat passen.

ff een lijstje wat je nogdig hebt:

-helm
-jas
-broek
-handschoenen
-laarsen
-oordopjes
(-losse rugprotector=veiligst,in de jas zit er vaak ook plaats voor een maar dan kleiner)

Veel plecier met shoppen ;)
 
Laatst bewerkt:
ff de pics op je site gechecked. Ziet er netjes uit! Niet zo schreeuwerig qua kleuren/stickers. Maarre, motorrijden blijft leuker! })
 
welkom, voor leuk 400 cc kan je ook een honda vfr cbr of rvf nemen lekker sportief en niet te duur, wat betreft helm en dergelijke koop alles nieuw...t moet wel veilig zijn ;)
 
Nou de eerste les gehad.
Valt me nog wel een beetje tegen hoe moeilijk het is om zo'n grote brommer :9
netjes tussen pionetjes door te sturen en dergelijke. maar ik ben er van overtuigd dat het steeds makkelijker zal worden. Kan haast niet wachten op de dag dat ik het roze papiertje heb !
 
Terug
Bovenaan Onderaan