• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Importeren Honda nsr 250 sp

Sloepie

Rookie
Lid geworden
16 aug 2018
Waarderingsscore
0
Goedeavond allemaal , wie van jullie weet wat er bij komt kijken om een Honda nsr 250 sp vanuit Japan hierheen te importeren .
En wie van jullie kennen er dus wat motorzaken in Japan die deze motoren heeft staan en tevens het transport regelen voor je , vgr Herman .

Ja , heb in Engeland rondgekeken maar de prijzen daar zijn zo hoog .

Ja , heb in Engeland rondgekeken maar de prijzen daar zijn zo hoog .

In Japan verschillen de prijzen best veel van rond de 4000,- tot meer dan het dubbele.
Kijk maar eens op Yahoo Japan en dan heb je de motor nog niet hier staan,er zullen de
nodige transportkosten en belastingen bijkomen en dan nog de papierwinkel zien
te regelen,misschien makkelijk als je de weg in Japan weet en Japans spreekt,maar
anders lijkt mij het een moeilijk verhaal,en mag je hopen dat je geen kneusje koopt.
Op de site van Yahoo in het zoekkader nsr250sp invullen en direct op het zoeken icoon drukken,niet op de door de website aangegeven link.
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=...yahoo.co.jp/&usg=AOvVaw1aM7zz6bFfJcean7lfRxZv
Hier nog een link die ik vond,daar staan ook adressen van exporteurs,
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=...-from-japan/&usg=AOvVaw0kBndmAa11aHSBhuUKnJCf

Laatst bewerkt:
Ja ik ziet het , maar ik denk dan want e n ander kan kan ik ook .

Ja ik ziet het , maar ik denk dan want e n ander kan kan ik ook .

Alles kan, Jerrykan Koffiekan,Tankan,Melkkan :+ ,het is een kwestie van uitzoeken
hoe het werkt,het probleem is dat je ten eerste zo,n NSR die je wil moet zien te vinden
in Japan,dan mag je hopen dat het een technisch goede is,dan moet je iemand in
Japan zien te vinden die de papieren ,betaling en export inclusief transport kan regelen,als je hem dan uiteindelijk hier heb naar de RDW voor een keuring en eventueel verschuldigde belastingen betalen.Uiteindelijk ben je waarschijnlijk niet veel goedkoper uit dan er 1 in Engeland kopen,desnoods kan je even het kanaal overwippen en zelf gaan kijken of het wat
is,ff naar Japan wippen is heel wat duurder.

Laat je goed informeren over de transportmogelijkheden en verzekeringen. Vorig jaar stonden nog 2 RGV's op MP met transportbeschadiging. Waren ook uit Japan geïmporteerd. Stond in eerste instantie niet in de advertentie, maar je kon gewoon zien dat het transportschade was.

Alles kan, Jerrykan Koffiekan,Tankan,Melkkan :+ ,het is een kwestie van uitzoeken
hoe het werkt,het probleem is dat je ten eerste zo,n NSR die je wil moet zien te vinden
in Japan,dan mag je hopen dat het een technisch goede is,dan moet je iemand in
Japan zien te vinden die de papieren ,betaling en export inclusief transport kan regelen,als je hem dan uiteindelijk hier heb naar de RDW voor een keuring en eventueel verschuldigde belastingen betalen.Uiteindelijk ben je waarschijnlijk niet veel goedkoper uit dan er 1 in Engeland kopen,desnoods kan je even het kanaal overwippen en zelf gaan kijken of het wat
is,ff naar Japan wippen is heel wat duurder.

:^

En mbt de laatste regel: Het is te doen hoor:

jetski.jpg

Usedmotorcyclesjapan.com , heeft iemand ervaring hiermee of van gehoord

Terug
Bovenaan Onderaan