Inbouw TomTom omgeving Amsterdam

Telcoman

Rookie
21 mei 2016
12
1
Hoi mede forummers, na wat aarzelen wil ik toch graag naar een vaste navi op de motor. Ik wil graag een tomtom laten inbouwen op het stuur van mijn Suzuki Burgman AN400 en voeden op de accu.
Weet iemand een motorhandel in Amsterdam eo (Haarlem, Aalsmeer etc is prima) die dit voor een redelijk bedrag en netjes kan doen? Ik schaf zelf de TomTom aan. Dank!
 
Zo, jij doet alleen werk wat ook jouw hobby is begrijp ik? Jij hebt nooit minder leuke klussen?

Als je dat met een motorzaak zo af kunt spreken prima, maar niet eerst zelf iets kopen en dan gaan kijken waar je het kunt laten monteren. Ik heb ook wel eens klanten die spullen willen hebben die hier (of voor mij) niet te leveren zijn, dan gaan we in overleg hoe we dat op kunnen lossen. Zij bestellen dan het artikel en ik monteer het als ik tijd heb of eventueel in combinatie met onderhoud, maar dit is niet de tijd dat de meeste motorzaken daar tijd voor hebben.

Vrijwel iedere motorzaak in NL kan navigatiesystemen leveren van Garmin of TomTom, ze zitten namelijk in het leveringspakket van 1 van de grootste leveranciers in de motorbranche in NL.
Nu is het een navigatiesysteem, volgende keer zijn het banden, daarna de olie en remblokken..... want dat is online ook allemaal goedkoper te vinden.

Verdienen is tegenwoordig een vies wordt. Je moet service verlenen maar oh wee als je een wat wil verdienen.

Ik ben blij dat jij mijn zaak voorbij rijdt.
Niet vergeten te wuiven!
 
Dan zijn het maar geen klanten..

Als iemand bij mij zou komen met eigen spul; tuurlijk.. ik bouw het wel in/op/aan hoor.

Maar dan gaat het uurtarief wel omhoog met 30 euro. :+ .. En geen garantie op het ingebouwde spul.
,En daar gaat het dus in potentie mis, als het apparaat defect is krijg jij als inbouwer waarschijnlijk te horen, dat jij het hebt stuk gemaakt en of je even de portemonnee wil trekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan