index.php loopt te kutten bij mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperKris

MF veteraan
17 okt 2002
23.158
19
Huizen
Ik heb een heeel vreemd probleempje...

De startpagina van MF is bij mij enooooooorm traag. Het forum zelf gaat gewoon prima, alleen http://www.motor-forum.nl/forum/index.php wil bij mij gewoon niet laden... ik krijg alleen de achtergrondkleur en moet vervolgens dan soms wel 20 inuten wachten voordat de pagina eindeljk komt! ik heb dit probleem nu sinds 2 uurtjes ofzo! iemand anders hetzelfste probleem, of ben ik weer de enige???
 
Je bent de enige, speciale Superkris mode

Sttat rechtstreeks met je banaanscore, hoe lager die is hoe trager MF wordt O-)
 
Je bent de enige, speciale Superkris mode

Sttat rechtstreeks met je banaanscore, hoe lager die is hoe trager MF wordt O-)

In dat geval moet ik de boel in algemene motorprata maar gaan volspammen!!! })

maar hoe los ik dit op mensen!!!!
 
'is puur die ene pagina? De rest is wel OK? :?

In dat geval zou ik je cache eens legen (Extra -> Internet Opties en dan knop bestanden verwijderen (vinkje aanzetten)) of eens Ctrl-F5 doen op die pagina. :)
 
'is puur die ene pagina? De rest is wel OK? :?

In dat geval zou ik je cache eens legen (Extra -> Internet Opties en dan knop bestanden verwijderen (vinkje aanzetten)) of eens Ctrl-F5 doen op die pagina. :)

Aleen de 1e pagina ja! de rest werkt perfect!
 
Ik had gisteren dat ik de een melding kreeg over scooter forum of zoiets. Tot 3 keer toe gehad. Moest me inloggen, maar niet gedaan!
 
hed net enorme problemen met mf. kreeg steeds bij het openen die ultieme windows foutmelding. (iets met een onbekende fout, rapportje versturen naar ome Bill en welgeeende excuses)


kon 1,5 uur niet mf-spammen :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan