Inductief heetstoken

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.688
113.295
Rèswèk
Om te voorkomen dat bij toekomstige escapades voor wat betreft warm danwel heetstoken met vuur de boel op een goede dag hierzo in lichterlaaie staat ben ik voornemens een dingetje te fabriceren om inductief draadeinden en tapeinden, misschien wel balhoofden warm of heet te stoken. Te koop is het geloof ik niet. Weet iemand een béétje de configuratie van zo'n ding? Ik kan me voorstellen dat het met een lage spanning hoger stroom gaat. Ik heb trafolichamen tot 3 kVA, kan dus bijvoorbeeld een spoel leggen van 3 volt 1000 ampere, maar ik weet bij Loo geen dimensies
 
Weekend tarief (2 dagen) is lager dan dagtarief.
Het was ook maar een geintje hoor, ik zag gisteren nog €25 per dag staan en nu €30, dus ik duik der dan effe lekker bovenop. *D Als ik hem nodig heb kom ik hem nog steeds huren, en als ik hem langer nodig heb zal er vast wat redelijks te regelen zijn. Van mij mag iedereen gewoon iets verdienen, en als we elkaar niet vertrouwen moeten we niet eens beginnen aan zaken doen. En ik hoor eigenlijk nooit slechte verhalen over je, dus ... :t
 
HBM heeft ook zo'n ding


maar dat wisten jullie al.. (denk ik)
De fake i-ductor. Dat is een leuke om uitgebreid te testen, want (thermisch gezien) slaan die dingen helemaal nergens op. In de toorts van een Stormheater óf SP tools inductieheater zit al meer elektronica dan in dat hele HBM apparaat. Onbegrijpelijk, maar ze zullen er evengoed duizend van verkopen, want goedkoop.
 
Neetoch? Zoveel verlies? Ik heb namelijk het vermoeden dat het 36watt zelfprutsdingetje ook maar 36 watt warmte kan induceren, en met 36 watt kook je eigenlijk nog geen spercieboon
 
Terug
Bovenaan Onderaan