• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

informatie over af1 125 gezocht

zoeken op google levert ni echt veel resultaten op, toch niet in talen die ik begrijp

zoeken op google levert ni echt veel resultaten op, toch niet in talen die ik begrijp

google: 2.690 resultaten. Meer dan genoeg lijkt me ;) (Als je een beetje engels kent)

Anders ff zoeken op MF kom je ook wel wat tegen, deze bijvoorbeeld: [topic=1768]Aprilia AF-1[/topic]

google: 2.690 resultaten. Meer dan genoeg lijkt me ;) (Als je een beetje engels kent)

Anders ff zoeken op MF kom je ook wel wat tegen, deze bijvoorbeeld: [topic=1768]Aprilia AF-1[/topic]

de topics op mf heb ik al gezocht, en op google is het bijna allemaal in het duits of één of andere taal waarvan de tekens ni eens op mijn klavier staan :?

gewoon ervaringen, gebruikershandleiding, technische details, possitieve en negatieve dingen...

staat idd genoeg op, in oosterse en noord europese talen |(

d'r staat toch ook van alles in het engels?

En nee, engels is geen noord-europese taal :P Wel oosters, maar dat is wel heel erg ver naar het oosten ;)

pff, aan zo'n reacties heb ik niks e jong.
Kheb al genoeg in google gezocht, en ni echt veel bruikbaars gevonden, dus reageer dan aub gewoon niet e

Probeer het eens bij www.nhtg.nl

Dat is een tweetakt club en de oprichter heeft een AF1 gehad. Hij heeft deze toen helemaal uit elkaar gehaald en opnieuw opgebouwd. Als iemand het weet is hij het wel. Ik weet zeker dat hij je vragen best wil beantwoorden. Het e-mail adres staat op de site.

Zo genoeg geholpen ;)

Hartelijk dank eric mv

gifkikker, kben gewoon wat gefrustreed door die examens, sorry daarvoor

ja ik heb er ook 1 gehad, pas geleden verkocht omdat wat nieuws wil.

fijne fiets (als je een goede hebt) en voor de rest is ie gewoon hetzelfde als de latere rs'jes.
je hebt de AF1 sintesi uit 88, 89 en die is echt oerlelijk...
je hebt ook de futura uit 90/91 die ik persoonlijk erg mooi vind. helemaal als je bedenkt dat ie al zo oud is.
ligt prima op de weg, je moet alleen wel een beetje mazzel hebben met een goede fiets. dan zijn het prima dingen.

technische details zijn dezelfde als de rs extrema. zelfde blok, alleen frame is wat anders, en de kuip natuurlijk. vooral de wat meer optische dingen zijn veranderd.

als je nog wat wilt weten, of iets specifieks over mijne, mail je maar ofzo.

Terug
Bovenaan Onderaan