Infotronic Datatech data logger

Chrissifumi39

Die hard MF'er
19 dec 2011
784
4
Woubrugge
Nog over van mijn vorig jaar beëindigde wegrace carriere: een datalogger van Infotronic.

Deze datalogger kocht ik een aantal jaar terug bij Jan Maathuis. Ik heb hem al die tijd met veel plezier gebruikt, de software was erg gebruiksvriendelijk. Zelfs een digibeet als ik kon er mee om gaan maar ook de liefhebber van dit soort snufjes kan er zijn lol mee op.

Datalogger werkt op basis van GPS. Van elk circuit kan je vaste sectoren maken (zo veel als je wilt) en de sector tijden per ronde vergelijken. Zo kon ik na elke sessie zien waar ik sneller was dan de sessie ervoor, of de sessie de race terug. Ideaal.

Nadeel van deze datalogger: je hebt software en een code nodig van Infotronic (Jan Maathuis). Helaas zie ik dat de website niet meer bestaat en je dus de software niet meer kan downloaden. Het bedrijf is schijnbaar failliet.

Ik heb de datalogger indertijd voor 400 euro gekocht. Wellicht gebruikt iemand dit systeem nog maar hapert de datalogger? Voor ieder bod mag die weg, ik heb er eigenlijk niks meer aan.

540.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan