Ik heb nu beide, voordeel van een inrijklem is dat je met weinig moeite je motor "vast" hebt staan in rechtopstaande positie. Handig voor olie peilen en andere lichte werkzaamheden. Voordeel van de paddock is dat het achterwiel los van de grond komt, zeker bij de motor van mijn vriendin is dat handig om de ketting van onderhoud te voorzien.
In jou geval zou dus een inrijklem voldoende zijn als je het mij zou vragen
Ik zou voor wat je nu beschrijft ook een inrijklem halen. Nadeel van een paddockstand is dat je het opbokken onder de knie moet krijgen en er een hele kleine kans is dat de motor uit balans raakt en de grond gaat kussen. Voordeel van een paddockstand is dat je de ketting makkelijk kunt smeren
Met cardan wordt een paddock stand sowieso lastig.
Pak een goede inrijwielklem. Ga je veel plezier van hebben.
Stevigheid en pasvorm op t wiel.Wat maakt het verschil tussen goed en slecht?
Stevigheid en pasvorm op t wiel.
Bekijk bijlage 1371347slecht
Bekijk bijlage 1371348matig
Bekijk bijlage 1371349goed
Paddock achterwiel... scheelt wat ruimte inderdaad... De zijstandaard is ook niet laminaat vriendelijk, zonder onderleg.
Niet dat ik laminaat in de schuur of carport heb... Motor staat hier in de woonkamer langs de muur.
Was het idee van Mvr. Psygho zelf, toen ik een groot dilemma had, of de carport naar schuur te transformeren, of het budget te gebruiken voor inruil oude motor,en aankoop nieuwe motor.. Emotie boven verstand natuurlijk..