instaleren shiftlight

Monkey

MF veteraan
3 apr 2007
8.210
606
froubuurt
ik ben nu bezig met het instaleren van een shiftlight op mijn gixxer, maar lukken wil het niet.

het apparaat (bits) heeft 3 draden +, - en signaalkabel. met het bijgeleverde programma kun je (met motor aan) de volts en rpm aflezen middels een grafiek

ik ben nu al zo ver dat de 12 volt voor mekaar is. die is dus ook zichtbaar als je het apparaatje aan de laptop hangt.
de rpm kan ik ook zien maar alleen in de vrij, zodra ik de soes in de versnelling zet valt de grafiek van rpm dood en de lampjes gaan ook niet meer bij het gewenste toerental branden (in de vrij dus wel) :?
ik heb de signaaldraad al op alle draden van de tellerpartij geprobeerd maar nix werkt de enige input die ik krijg op 1 van de draden is in de vrij ;(
ik zal morgen proberen om het signaal van het apparaat onder mijn zadel (cdi?? merk denso) te halen, kijken of dat helpt.
in de "handleiding" van het apparaat staat dat het ook een mogelijkheid is om de shiftlight aan te sluiten op de bobine, hoe ziet dat er uit (grote), waar zit die en welke draad moet ik dan hebben?

en als er een mede eigenaar van de gsxr600 2001 is die wel weet welk apparaat waar zit in de motor en hoe die heet, vertel vertel aub, ik ben nu tog al zo ver dat de kappen er af zijn dus dat maakt het een stukje makkelijker.
 
heb vandaag het probleem al opgelost. heb de signaal kabel vast gemaakt aan een van de 2 draden die naar de bougies toe lopen, heb em nog niet rijdend getest maar dat zal wel werken, op de paddock stand werkt et ook in de versnelling. het was ff wat werk om et voor mekaar te krijgen maar na 2 dagen gepruts is het toch nog gelukt.
nu alleen nog ff instellen en klaar ben ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan