De originele olietank, een olietank van een latere CB750 sohc, en een ronde cilinder welke is af te bouwen tot olietank.
De uitlaatbochten (weet niet of het verchroomd staal of rvs is, maar met een hoop zweet al heel behoorlijk opgepoetst. Samen met de demper op de foto.
En van de andere kant
En de platgeschuurd onderzijde (plat door de bochten gegaan)
Een drietal kratten waar de boel inzit. Boutjes, moertjes en ringetjes. Kabelboom en andere electronica. Acuubak etc.
De clip ons (maat 38mm)
De voorvork (de remklauw die er nog opzit moet er nog af gehaald worden)
Marzocchi
K0 klokken met de controlelampjes in de klokken zelf, met de correcte kroonplaat
De voetsteunen. Zijn rechtstreeks op het frame gemonteerd middels een opgelaste bus
Twee setjes achterschokbrekers (1x FVQ en 1x Koni) vooral de koni's zijn in erg goede staat
De wielen, met trommel achter. Rubbers zijn nog in goede staat. Voorvelg is gespoten. Kan er geen merk of ander kenmerk op vinden. Materiaal is aluminium.
Wel een beetje apart is dat de afwerking rondom de naaf wat 'loslaat', heb aan de andere kant gekeken. Velg is structureel wel goed. Heb zelf zo ook nog rondgereden.
Het frame, heb de rechtersteun voor de achterpassagier-step eraf geslepen. Afgeslepen materiaal nog wel aanwezig. Het gepopnagelde plaatje heb ik eraf gehaald, maar is erbij.
Een close-up van het ingeslagen chassisnummer.
En nog een close-up van de bevestiging van de voetsteunen.