Interessepeiling verkoop Honda RS125R 1991

Status
Niet open voor verdere reacties.
19 nov 2006
91
0
Zoals de titel al aangeeft was ik benieuwd hoeveel vraag er is naar een Honda RS125R van 1991.
Er staat er nog 1 bij mijn ouders op zolder.
Mocht er vraag naar zijn zal ik eens wat foto's maken en met meer info komen.
 
Foto's zeggen meer dan worden. En hoe compleet is de motor? Welke merk wielen zijn er bij?
Dat soort info is wel handig lijkt me. ;)

En hier is wel interesse maar niet genoeg budget denk ik.... B|
 
Sorry voor de late reactie.
Ik was erg druk met andere dingen en ben weinig in Nederland. Ik zie dat er in elk geval wel interesse is dus zal binnenkort eens wat foto's maken en plaatsen.
Groeten Rik
 
Foto
full
 
Ooit een gsxr 750 k4 van deze persoon gekocht. Moto had een dipje volgens de man. Was ook zo, bleek een cdi van een gsxr 600 in te zitten, teller en kuipwerk van een k3 gsxr 1000. Toen ik een hyperpro stuurdemper van een k4 750 wou monteren lukte dit dit niet zonder aanpassingen aan de beugel. Deels mijn schuld want als koper had ik ook mijn onderzoeksplicht maar vond het toch niet netjes dat er niet verteld was dat de moto een samenraapsel was.
 
Ooit een gsxr 750 k4 van deze persoon gekocht. Moto had een dipje volgens de man. Was ook zo, bleek een cdi van een gsxr 600 in te zitten, teller en kuipwerk van een k3 gsxr 1000. Toen ik een hyperpro stuurdemper van een k4 750 wou monteren lukte dit dit niet zonder aanpassingen aan de beugel. Deels mijn schuld want als koper had ik ook mijn onderzoeksplicht maar vond het toch niet netjes dat er niet verteld was dat de moto een samenraapsel was.

En je weet zeker dat de verkoper die je nu beschuldigd er van af wist. Beetje jammer om iemands topic zo te vervuilen...
 
En je weet zeker dat de verkoper die je nu beschuldigd er van af wist. Beetje jammer om iemands topic zo te vervuilen...

Ik weet zeker wat ik heb neergeschreven. De rest insinueer jij. Wat ik geschreven heb lijkt me minder topicvervuiling dan jouw post in een verkooptopic dat je nauwelijks een verkooptopic kan noemen gezien de respons van ts. Eenieder doet maar met de gegeven info wat hij wil. Veel meer dan af en toe een moto op het forum te koop zetten doet ts niet.
 
Hier zijn ze dan eindelijk.

Zoals jullie zien heb ik er geen haast mee. Ik ben er zelfs nog niet zeker van of ik hem al wel wil verkopen. Hij word namelijk alleen maar meer bijzonder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan