Interessetopic ZX6R Stunter

#4

MF veteraan
28 feb 2004
5.453
234
Assen
Hierbij biedt ik mijn kawasaki zx6r 636 stunter te koop aan, ik wil em eigenlijk dolgraag houden maar ik heb helaas mn redenen waarom die eventueel weggaat.

Affin, ik ga hem niet weggeven in ieder geval, gewoon puur om te kijken of ik hetgeen er voor krijg wat ik in gedachte heb.

Oke de motor:

2pqs0o3.jpg



Kawasaki is begin dit jaar alles van gespoten, ik heb er vanaf laten we zeggen mei-juni regelmatig mee gestunt,
paar tourtochtjes mee gedaan. 2 keer "circuit" gereden.. hij is dus gewoon goed gebruikt en hij wordt ook gewoon goed onderhouden.

bouwjaar is 2004, is 2005 op kenteken gekomen in belgie en dit jaar ingevoerd in nederland door mij, papieren uiteraard aanwezig


ER zit momenteel best korte vertanding op, voor mensen die meer straat willen gaan rijden kan ik eventueel aanraden hier iets langere op te zetten.. (korte is wel fun natuurlijk!)

Paar specs:

2005/2006 radiale voorremzuiger
Fatbar
Hohey Designs Dualbrake bracket (4zuigerklauw voor handrem)
JerryT stuntproof subframe en valkooi.
Magura 190 Radiale handrempomp
Hell wit stalen remleidingen rondom

Verder is de olie pickup aangepast voor stunten.. pakt zn olie dus iets verder achteruit het carter.


Eigenlijk is het gewoon een prima allround motor, ik reed er regelmatig mee naar mn werk.. stukjes snelweg zijn goed te doen als je niet te snel wil.


Mijn prijs is 4250, mailen voor meer info
 
blijft een eigenwijs ding!

misschien dat je er ook je verbouwtopic bij kan zetten in de uiteindelijke advertentie?
kan iedereen zien hoe netjes je werkt;)
 
blijft een eigenwijs ding!

misschien dat je er ook je verbouwtopic bij kan zetten in de uiteindelijke advertentie?
kan iedereen zien hoe netjes je werkt;)
Kawasaki 636 Stunter (fighter) #4
Die bedoel je??
Heb ik ook aandachtig gevolgd, wat een tof resultaat heeft het opgeleverd zeg!!

Ik vind het haast zonde dat je de motor moet verkopen.

Maar toch succes met de verkoop van deze wheelymachine!!
Zagen je een maand of 2(-3?) terug rijden bij rontonde Hooghalen richting Beilen waar je net na de rotonde even lekker op het achterwiel wegstoof. *O*
 
WAAR SLAAT DIT NOU WEER OP? JIJ HEBT MIJ HEEL WAT UIT TE LEGGEN!
Dit praat je niet zomaar goed jongeman :+


wie zet verdomme zijn motor nou midden in de nacht te koop!
Hier krijg je spijt van man, bike is verder helemaal 300%?
 
Laatst bewerkt:
Beste vriend? Snappen we meteen waar je naam 'Billie' vandaan komt.
 
Laatst bewerkt:
kijk ik er overheen, of staat er geen kmstand bij?


ehhh nee. staat er niet bij.. zal het zo ook niet weten.. zit wel een teller op maar door mn aangepaste vertanding is er afgelopen jaar meer bijgekomen dat in het echt..
 
Mooie fiets, wil er zelf ook wel iets bij hebben om "gek" mee te doen.
Alleen iets te veel geld voor "erbij" helaas :P
Weet uit eigen ervaring dat het niet makkelijk is je motor te verkopen momenteel, heb mijn eigen 636 ook twee en een halve maand op marktplaats gehad en niet tot nauwelijks interesse.
En aangezien ik hem ook niet weg wil geven, rijd ik er nog maar een seizoen op denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets, wil er zelf ook wel iets bij hebben om "gek" mee te doen.
Alleen iets te veel geld voor "erbij" helaas :P
Weet uit eigen ervaring dat het niet makkelijk is je motor te verkopen momenteel, heb mijn eigen 636 ook twee en een halve maand op marktplaats gehad en niet tot nauwelijks interesse.
En aangezien ik hem ook niet weg wil geven, rijd ik er nog maar een seizoen op denk ik.
kost die van jou dan?
 
kost die van jou dan?

Vraagprijs was €5500,-
Daarmee weet ik dat ik niet de goedkoopste ben, maar ook niet de duurste :+

Anyway vorig jaar stonden deze motoren op internet rond de €6500 en het werd ervoor betaald.
En nu zijn we een jaar verder en moet je blijkbaar genoegen nemen met een (dikke) €4000.
En daar pas ik voor, dan rijd ik hem liever zelf af dan dat ik er zoveel bij inschiet, in mijn geval wil ik graag wat anders en had de motor daarom op internet gezet.
 
Laatst bewerkt:
ik kan die rr niet meer vinden ! ik rij bijna nooit meer. geen tijd maar vooral geen plek. dat was het probleem en dat zal wel altijd een probleem blijven.

de rr doet zijn werk verder prima maar mijn vriend zal het nooit worden. buiten dat is het ook makkelijk om de rr de schuld te geven. maar mischien is deze fiets wel wat voor mij. helemaal klaar om op het asvalt gegooit te worden. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan