Heeft hier iemand een C800, M800 of Volusia800 met respectabele Km-stand?
De mijne loopt nu (na 10 jaar) tegen de 70.000 aan. Eigenlijk nooit iets mee gehad maar nu begint de distributieketting volgens mij te rammelen. Nu alleen nog wanneer blok koud is.
Waarschijnlijk slechte spanner of geleiders.(?)
Volgens mij een operatie waarvoor het hele blok eruit moet.
Iemand hier al mee te kampen gehad?
Op een Amerikaans forum gelezen dat iemand daar i.v.m dit euvel aan dit model er daar voor $1500 heeft aan moeten laten sleutelen. Ik weet niet of ik voor een motor (behalve een Harley) van 10 jaar nog 2000 Euro ga investeren. Ondanks dat ik het nog steeds een hele fijn motorfiets vind en de mijne er nog als nieuw uitziet. Nou, 1 minpuntje heeft ie wel. Hij had wel wat meer power mogen hebben. Dan had ie meteen een 6e versnelling kunnen hebben zodat ie iets minder hoog in de toeren loopt.
Heb je tussentijds zeker wel moeten bijvullen?De m gisteren verwend .
Nieuwe olie en filter nieuwe bougies .
Cardan olie .
Mocht wel weer na 11 duizend km
Heb je tussentijds zeker wel moeten bijvullen?
(de mijne gebruikt zo'n beetje 1:3000)
De bougies van mijn M800 vervangen. Was nog een behoorlijk klusje. (Tank eraf, chrome cilinderkopstukken los....pijpsleutel 18 moeten kopen..) De rechter bougie bleek er niet geheel ingedraaid te zitten en er had zich dus veel vuil verzameld rond de cilinder ingang. Met een verlengstuk op de stofzuiger dat gelukkig kunnen wegzuigen voordat de nieuwe Iridium bougies er met een beetje kopervet in gingen. Ik bemerk echter geen enkel verschil vooralsnog nu er die dure kaarsjes in zitten.