Intruder VS1400 stuur passend maken

NoemMeWouter

Rookie
25 feb 2016
6
0
LUzD3doAuhsJaPDo8
Beste Motorliefhebbers,

Sinds kort ben ik trotse eigenaar van een VS1400.
Grootse plannen om deze machine komende winter aan te passen.

Na het internet te hebben afgezocht naar de ultieme "handlebars" uiteindelijk toch het model gevonden dat ik echt wil. Echter is dit model (naar mijn weten) niet beschikbaar voor een 1400 maar wel voor een 700 (en Marauder en diverse Harley's). Uiteraard heb ik op internet gekeken naar mogelijkheden maar geen concreet antwoord gevonden. Experts op dit forum die ervaring kunnen delen met dit probleem?

Graag krijg ik advies over hoe ik dit probleem kan oplossen. Is het model aan te passen?

Hieronder foto's: 1; voorbeeld, 2; het stuur 3; mijn moto (waar ik net als de foto ondersteboven van ben)

Alvast bedankt!

Groetjes,

Wouter

Highway Hawk V-Bar
Link naar stuur: http://www.usdream.fr/contents/fr/p1293_guidonvbarextremesuzukicustom.html

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]Beste Motorliefhebbers,

Sinds kort ben ik trotse eigenaar van een VS1400.
Grootse plannen om deze machine komende winter aan te passen.

Na het internet te hebben afgezocht naar de ultieme "handlebars" uiteindelijk toch het model gevonden dat ik echt wil. Echter is dit model (naar mijn weten) niet beschikbaar voor een 1400 maar wel voor een 700 (en Marauder en diverse Harley's). Uiteraard heb ik op internet gekeken naar mogelijkheden maar geen concreet antwoord gevonden. Experts op dit forum die ervaring kunnen delen met dit probleem?

Graag krijg ik advies over hoe ik dit probleem kan oplossen. Is het model aan te passen?

Hieronder foto's: 1; voorbeeld, 2; het stuur 3; mijn moto (waar ik net als de foto ondersteboven van ben)

Alvast bedankt!

Groetjes,

Wouter

Hihgway Hawk V-Bar
Link naar stuur: http://www.usdream.fr/contents/fr/p1293_guidonvbarextremesuzukicustom.html

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stuur niet aanpassen.

Afstand aansluitingen stuur (10 cm?) meten en bestaande gaten in kroonplaat na meten.
Misschien nieuwe gaten maken?
 
Ook even naar je houding kijken, anders creëer je mogelijk een probleem. Of het wordt een motor die mooi is om te zien, maar waar je na 25 km weer snel af wilt.
Want het gaat uiteindelijk om het rijden.
 
Ook even naar je houding kijken, anders creëer je mogelijk een probleem. Of het wordt een motor die mooi is om te zien, maar waar je na 25 km weer snel af wilt.
Want het gaat uiteindelijk om het rijden.

Het wordt een motor waarmee ik veel ga rijden en waar ik graag de nodige tijd in kan steken steek om hem aan te passen. Zal waarschijnlijk op zoek moeten naar een alternatief. Jammer want dit had hem moeten worden!
 
wat is het probleem eigenlijk , dat vertel je er namelijk niet bij volgens mij, meten is weten lijkt me
 
Als ik het stuur bekijk kun je dat op de originele kroonplaat niet kwijt. De zwarte Intruder heeft een andere voorvork, daar zou het mogelijk wel kunnen. Op de foto waar Wouter helemaal ondersteboven van is zie je de risers zitten. En die gaten komen niet overeen met de maat van de twee uiteinden van het stuur.
Alternatief zou kunnen zijn om zelf een stuur te maken wat wel past.
 
Terug
Bovenaan Onderaan