Ja ik ben (weer) van de partij tijdens IOM TT 2022

  • Ja ik ben er bij

    Stemmen: 5 21,7%
  • Nee ik ga niet meer (booking gecanceld)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zou wel willen maar de boot zit vol

    Stemmen: 4 17,4%
  • Nee zeker niet, want ik vind road racing gekkenwerk

    Stemmen: 2 8,7%
  • Nee, anders ....

    Stemmen: 12 52,2%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Ik ben aan het voorbereiden/ oriënteren voor IOM23.
Ik weet dat het vloeken in de kerk is. Maar wegens omstandigheden kunnen we niet (allemaal) op de motor.
Een idee is om te vliegen wat adviseren jullie als route?
Vaak wordt via Manchester/Birmingham gevlogen maar onlangs zijn de vluchten via Londen ook weer uitgebreid. Ook hiervoor geldt, wacht niet te lang met boeken. De capaciteit is beperkt.
 
Afgelopen maandag was het weer booking time. De Steam Packet zetten de boekingen voor volgend jaar 2023 TT open. Het is altijd weer een beetje stressen maar het is gelukt om voor 10 mensen een overtocht te boeken. We moeten nog op weg naar IOMTT 2022 maar IOMTT 2023 is ook alweer geregeld. Whoop whoop.
 
Afgelopen maandag was het weer booking time. De Steam Packet zetten de boekingen voor volgend jaar 2023 TT open. Het is altijd weer een beetje stressen maar het is gelukt om voor 10 mensen een overtocht te boeken. We moeten nog op weg naar IOMTT 2022 maar IOMTT 2023 is ook alweer geregeld. Whoop whoop.
Mark kan ik jou PB-en??
 
Ik lees hier mee, ik en wat vrienden van me zijn aan het plannen om 2023 te gaan.
Hoe en wat zijn we mee bezig. Dus tips voor reis, verblijf etc. is welkom!

We willen per motor gaan, en zitten te kijken om daar een huisje o.i.d. te huren.
 
ik denk dat je dan al aan de late kant bent. boot van en naar het eiland zijn meestal direct redelijk vol
 
Ik lees hier mee, ik en wat vrienden van me zijn aan het plannen om 2023 te gaan.
Hoe en wat zijn we mee bezig. Dus tips voor reis, verblijf etc. is welkom!

We willen per motor gaan, en zitten te kijken om daar een huisje o.i.d. te huren.
Je kunt nog boeken met Ride-on motortours, die kunnen je hele reis verzorgen, dus overtocht en onderkomen, het is wel duurder dan dat je zelf een overtocht en slaapruimte regelt, maar zo hoef je alleen maar te betalen en zij regelen alles voor je.
 
Overtochten Engeland naar MAN zijn va 23mei opengesteld voor boekingen voor volgend jaar. Ben bang dat het idd al moeilijk wordt aangezien het al uitverkocht is. Ride on of Roon travel kunnen het idd wel verzorgen..
 
Wij hebben zitten kijken, maar the Steam Packet had nog wel mogelijkheden zoals we gezien hebben. Of we hebben verkeerd gekeken 😅
 
Zo snel mogelijk boeken dan, overnachtingen kan je toch pas boeken als je zeker weet wanneer je daar bent.
 
Zooo... Midden deze week weergekomen van m'n eerste IOM en dit smaakt natuurlijk naar meer.. Voor 2023 bewust IOM niet geboekt bij Steam Packet, maar wil (samen met m'n nu nog licht dementerende vader, maar ben bang dat het snel progressiever wordt) als het kan graag naar de 2023 ManxGP, om o.a. herinneringen op te halen vanuit het verleden. Kan iemand mij vertellen wanneer steam packet met de voorverkoop begint en of het perse nodig is zo vroeg te boeken? Naar ik van locals begrijp is dat de TT veel groter is, maar MGP veel mooier en sfeervoller..
 
En geboekt voor de '23 MGP! Zat er vanochtend klaar voor en het ging ontzettend vlot met Steam-Packet.. Nu nog even een onderkomen regelen (en de Hull boot), maar heb er nu al zin in! 2023 blijkt ook de centennial MGP te zijn, dus wellicht een mooiere agenda dan de ontzettend ingedikte van dit jaar...
 
Terug
Bovenaan Onderaan