Irene uit Breda

Irene_6931

Rookie
8 mei 2016
21
1
Breda
Hallo allemaal!

Ik ben Irene, 23 jaar en woonachtig in Breda. Op dit moment bezig voor A2 rijbewijs (AVB in the pocket! 8-) ). Ben me aan het verdiepen in motoren en wat ik wel/niet kan rijden.

En voor mensen het gaan vragen, nee ik had niet het geduld om te wachten tot 24 voor gelijk zwaar. Denk dat het voor mij goed is ook even te beginnen met wat vermogen minder om te leren en dan kan ik na 2 jaar switchen :).

Groetjes!
 
Dat je vanaf je 24e vol vermogen mag rijden wil natuurlijk niet zeggen dat je niet voor jezelf gewoon een lichtere bike kan uitzoeken om op te beginnen. Maar kan wel begrijpen dat je gewoon gelijk wil lessen/rijden als je de mogelijkheid hebt. ;)

Veel succes iig met het behalen van je A en welkom op mf :W
 
Laatst bewerkt:
Welkom op MF Irene :) Eigenlijk vind ik het een juiste keuze,eerst wat ervaring op doen,en dan pas voor wat zwaarders gaan.Ik heb zoveel gasten zien gaan,of hun interesse zien verliezen,omdat ze te snel op een fiets klommen die te veel was.En dat je niet kan wachten geeft al aan dat je echt wil rijden,succes ermee!Groet, :W
 
:W Irene
full
succes :] *O*

Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Dank voor alle warme berichten. Ik ben nog goed aan het zoeken naar een goede A2 motor. 35kw van origine of eentje begrenzen, het is een oerwoud van informatie! Het is echt lastig om nu het juiste te vinden... Ik vind de Diversion heel mooi maar die is te zwaar en moet je dus begrenzen. En dealers zeggen ook allemaal wat anders!
 
Welkom!! :)

Misschien je me wel eens rijden met me rode Kawa ZR7-s in Breda, want ik werk daar en ga geregeld met de motor naar het werk.
 
Dank voor alle warme berichten. Ik ben nog goed aan het zoeken naar een goede A2 motor. 35kw van origine of eentje begrenzen, het is een oerwoud van informatie! Het is echt lastig om nu het juiste te vinden... Ik vind de Diversion heel mooi maar die is te zwaar en moet je dus begrenzen. En dealers zeggen ook allemaal wat anders!

zo nu en dan vind je ook wel een al begrensde motor
vaak ook een diversion

marktplaats en motoroccasion in de gate houden met 35kw oid
 
hallo irene,
hier ook een bredanaar.
Rijd een x mee zou ik zeggen, ik weet wel wat leuke wegen hier.
Achterop of als je strax je eigen fiets hebt.
Vanaaf richting Fijnaart, uurtje binnendoor fietsen en weer terug naar breedjedizzaaa :]

o en koppel is wat je nodig hebt, mocht je gaan kijken voor een fiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan