Mooie naked.Nu moet ik weer snel verder met andere zaken omdat er nog genoeg te doen is.
Zoals je kan zien ontbreken er nog een aantal onderdelen
Alleen met iets meer kracht dan met de handjes.Zit dat tuitje er af fabriek niet gewoon in geperst?
Bij mijn motor wel..
Ik vind het heel erg aardig dat jullie doorgaan met adviezen geven. En ik wil ook niet vervelend zijn maar het probleem is al opgelost met loctite.
De benzinepomp en filter is weer gemonteerd:
[afbeelding]
De oude benzine slangen laat ik zitten omdat deze er nog goed uitzien. Ik ga geen risico's nemen en mocht het toch gaan lekken wordt het gelijk vervangen.
Nu moet ik weer snel verder met andere zaken omdat er nog genoeg te doen is.
Zoals je kan zien ontbreken er nog een aantal onderdelen
[afbeelding]
En dit is een low budget motor ?
Zo op de foto ziet hij er erg netjes uit voor zijn leeftijd !
Ziet er idd goed uit maw deze motor verdient het om een nieuwe kraan te krijgen + alle benzine slangen. Nooit bezuinigen op dit soort dingen als je lekkage krijgt onderweg staat in ene je motor in de fik in worst case.
Dan zit het origineel wel goed, maar zelf vind ik het wel fijn een beetje zekerheid als je het zo lostrekt..dat hoeft zelfs niet "vast" te zitten. zolang het niet lekt laat ik het zo. is veel gemakkelijker dat pijpje uit de kraan te trekken dan de darm+spanring te moeten losmaken.
En dit is een low budget motor ?
Zo op de foto ziet hij er erg netjes uit voor zijn leeftijd !
Dat was ook mijn gedachte.
Op de foto's lijkt het wel alsof de motor tot zover als nieuw is en zo uit de fabriek is komen rollen, ik ben dan ook zeer benieuwd naar het resultaat als het project helemaal is afgerond
Zit er nou een kleen air systeem op wat ik daar zie?
Die slangen op het kleppendeksel had mijn 1998 ook.Wist niet dat zx9r 2002 die hadden...
kun je alleen een nieuwe kraan bestellen.
Oehhhhhh, pas op wat je zegt.....straks verklaren ze jou ook nog voor gek.....
Ik ben ook al gedwongen opgenomen door de mede forum leden
Gewoon verder trutten , geen nwe kraan, da's zonde
Zeg het maar.
Bij een revisie van mijn carburateurs pasten de rubberen membramen waar de gasnaalden aan vast zitten, niet meer goed in de zitting.
Toch maar in elkaar gevrot en tijdens de testrit liep het voor geen meter.
Volgens een bekende waren de membramen gekrompen en moest ik ze even een paar uur in de benzine leggen zodat ze groter en soepelder werden.
Zo gezegd zo gedaan. De carbs er weer onderheen enz. Inderdaad, na het weken gingen de membramen veeeel beter in de zitting, en zoog het geen valse lucht meer.
1 keer op de bek gaan, daarna niet meer