Is deze mobiele autostarthulp ook geschikt voor motoren?

Ik heb zelf een noco GB150 voor mijn autos en motoren maar de GB70 zal ook voldoende zijn

20220319_230555.jpg
20220319_230622.jpg
 
Ik heb dacht ik ook de GB150... Maar dat is behoorlijk overkill voor incidenteel een motor jumpstarten. Daar start je een dikke diesel zonder accu mee 😂😂

Wss heb je aan de lichtste GB20 al makkelijk voldoende :)
 
Nee zeker niet... Is alleen als de accu leeg of overleden is.
Zit een aantal beveiligingsfuncties op. Je kan hem bijv niet andersom aansluiten en kortsluiting geven. Hij detecteert reststroom, er gaan dan lampjes knipperen, dan pas doet ie het.
En er zit een override functie op voor als de accu helemaal compleet leeg is. Je geeft dan actief stroom vanuit de unit.

Wat ik zei ik heb het eens getest met een dikke diesel die startte zonder accu erop :)
 
Nee zeker niet... Is alleen als de accu leeg of overleden is.
Zit een aantal beveiligingsfuncties op. Je kan hem bijv niet andersom aansluiten en kortsluiting geven. Hij detecteert reststroom, er gaan dan lampjes knipperen, dan pas doet ie het.
En er zit een override functie op voor als de accu helemaal compleet leeg is. Je geeft dan actief stroom vanuit de unit.

Wat ik zei ik heb het eens getest met een dikke diesel die startte zonder accu erop :)
Beetje tegenstrijdig je zegt hij detecteert rest stroom en dan pas doet hij het
En dan zeg je ik start er een dikke diesel op zonder accu erop
Ik vraag mij af hoe hij reststroom detecteert zonder accu
 
Dat zeg ik zit een override functie op.. Zodra die lampjes niet knipperen is de accu compleet leeg en moet je actief stroom geven met de override knop. Je beveiliging van geen kortsluiting kunnen maken is dan wel weg
 
Terug
Bovenaan Onderaan