Is MF-OOST Ready for Duty?

MarvinGB

MF veteraan
13 jan 2013
1.426
0
Enschede
Beste MF-OOST schietschijven O-)

Ik had het al een keer in de groep gegooid dat het mij lachen lijkt om een keer met MF-OOST te paintballen.

Daarom hier ff een check hoeveel mensen er wel en niet mee willen O-)
Als er genoeg mensen willen kunnen we ff een datum prikken en de "Hoe's en wats" regelen.

PaintballRevolvingMachineGun.gif
 
Laatst bewerkt:
Leuk, MF-Oost uitje! Alleen is paintball voor mij niet zo'n goed plan. Als de datum me uit komt kom ik wel aanmoedigen ofzo :)
 
Nee, te blauw! _O-
Als ik mee doe weet ik zeker dat ik de daarop volgende 2 weken niet kan motorrijden ;)
 
Haha, tof! Gewoon een paar data prikken en dan kijken wie allemaal op welke datum kan :Y
 
wel leuk ,, is wel weer jaren geleden dat ik gepaintbald heb,, misschien is lazer leuker,, scheeld blauwe plekken.
 
wel leuk ,, is wel weer jaren geleden dat ik gepaintbald heb,, misschien is lazer leuker,, scheeld blauwe plekken.

Ik vind persoonlijk lazer niet zo leuk. Je kan gewoon naar iemand toe lopen en dan moet je op die bepaalde lampjes mikken. Paintball geeft grotere adrenaline kick O-)
 
als je een beetje goeie set heb, is het goed te doen, en paintball ,,als je slim ben doe je een overal aan en dan het harnas en de helm,, je krijgt het dan wel razend snel warm. met lazer heb je daar geen last van.

ik hoop dat ik snel goed loop weer fit en in beweging ben anders sla ik over.
 
als je een beetje goeie set heb, is het goed te doen, en paintball ,,als je slim ben doe je een overal aan en dan het harnas en de helm,, je krijgt het dan wel razend snel warm. met lazer heb je daar geen last van.

ik hoop dat ik snel goed loop weer fit en in beweging ben anders sla ik over.
Harnas? Echt absoluut niet nodig, de plekken die meest gevoelig zijn worden nooit door een harnas beschermt.
Het kan wel warm zijn ja, blauwe plekken valt mee. Je kunt gewoon met ze alle afspreken dat je niet binnen 10 meter op elkaar schiet.

En een blauwe plek op je lichaam is toch voor een stoere motorrijder niet zo'n ramp *D

De ballen schieten met 250 FPS dus het valt nog mee. Het voelt als een tik met een dun takje op je blote arm.

Edit: Zelf altijd sup air gespeeld, mooiste wat er is!
 
Laatst bewerkt:
die lui dragen ook zo'n ding onder hun shirts.

de eerste afspraak die sneuvelt is niet binnen 10 min schieten,, die dingen zijn helemaal niet zuiver op langere afstanden.
 
die lui dragen meestal niks onder shirt, behalve iets tegen zweet ;)
Zou ook wel raar zijn aangezien het verboden is bij wedstrijden.
 
aan de contouren te zien dragen ze van die football protectoren, of die lui moeten zeer zwaar trainen,,

of bedoel je een coldvest ?? die zouden de impact ook reduceren door het te verdelen.
 
Ze dragen alleen op de ellebogen en knieen padding, heel soms een slide shirtje. Voor het sliden en duiken.
Maar bouncevesten of te dikke padding is ten strengste verboden! anders knapt er nooit meer een bal op je lichaam en wordt dat dus gezien als cheating.

Maar zo'n bouncevest doet ook weinig hoor, je nek, vingers, oren en edele delen zijn het pijnlijkst. En daar doet zo'n vest niks tegen :P
 
Laatst bewerkt:
Harnas? Echt absoluut niet nodig, de plekken die meest gevoelig zijn worden nooit door een harnas beschermt.
Het kan wel warm zijn ja, blauwe plekken valt mee. Je kunt gewoon met ze alle afspreken dat je niet binnen 10 meter op elkaar schiet.

En een blauwe plek op je lichaam is toch voor een stoere motorrijder niet zo'n ramp *D

De ballen schieten met 250 FPS dus het valt nog mee. Het voelt als een tik met een dun takje op je blote arm.

Edit: Zelf altijd sup air gespeeld, mooiste wat er is!
Vet filmpje! 8-)

Ik moet toegeven dat ik eerst ook het idee had dat ze bescherming droegen.
Zijn er ook filmpjes dat deze mannen geen shirt aan hebben? O-)
 
Vet filmpje! 8-)

Ik moet toegeven dat ik eerst ook het idee had dat ze bescherming droegen.
Zijn er ook filmpjes dat deze mannen geen shirt aan hebben? O-)
:^ _O-


En paintballen, ik ga wel mee als aanmoediging ofzo :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan