ITS-ALIVE!

Mar1tin

Spa is gááááf!
Donateur
19 nov 2001
6.076
242
Weert (Limburg, NL)
Zoals inmiddels gevoeglijk bekend is Max's voormalige blok overleden. :(
Nu blijkt die gast weer alle geluk van de wereld te hebben en in het zuiden des lands een vrijwel nieuw en geheel compleet blok te kunnen (mogen!) kopen voor net zoveel € als alleen een nieuwe krukas hem gekost zou hebben :}
Om 23.00 uur inmiddels gisteravond heeft dit blok dus weer voor het eerst in 1,5 jaar de beentjes mogen strekken! ;)
En het loopt echt als NIEUW :} :} :} .
Dus Max mag morgen voor het eerst in zijn jonge leven een blok INRIJDEN :]
Veel plezier Max met je nieuwe brommer ennuh, heel houden hè! :P
 
Hé Maximum,


Heb je onderhand je blok al inge :] , of moet je nog een aantal kilometers???
Ja, en weet je hoe lang die kilometers duren als je aan het inrijden bent. Ik ben met het inrijden van de VMax ingehaald door een bejaarde op een Pan European !!! ;(
Gelukkig reed er toen ook een colone Liberators en kon ik die nog nèt inhalen.
Sterkte Milad !!
 
Geweldig geregeld weer!

Een vraagje alleen, hoe oud was die fiets??? Hij had hem toch nieuw gekocht destijds??

Zat er geen garantie meer op??

Maar de reden zou ik ook de wheely's geven, olie pomp die het allemaal niet rond krijgt dan.. Heeft de zzr ook last van (niet dat dat de reden is dat ik geen wheely's doe :+ )

Suuk6 iig met inrijden!!

Greetzzr!!
 
Geweldig geregeld weer!

Een vraagje alleen, hoe oud was die fiets??? Hij had hem toch nieuw gekocht destijds??

Zat er geen garantie meer op??

Maar de reden zou ik ook de wheely's geven, olie pomp die het allemaal niet rond krijgt dan.. Heeft de zzr ook last van (niet dat dat de reden is dat ik geen wheely's doe :+ )

Suuk6 iig met inrijden!!

Greetzzr!!

Ik vind het eigenlijk wel een beetje knullig dat die PK monsters van tegenwoordig hier kapot aan kunnen gaan, of zeg ik nu iets doms :?
 
Allemaal, bedankt...ik word hier helemaal emotioneel van '( :}
Ik heb gister mn eerste serieuze wheelys gemaakt...gaat goed....blok heeft nou ook ondertussen 2500 gelopen...is wel mooi....gewoon in 1 week bijna 2000 op de teller erbij gezet :} En ja, ik heb inderdaad geen enkele wheely getrokken in de inrijperiode...das zoooo moeilijk he...maar ik heb het volgehouden....en geniet nou volop van mn fiets... *D En Martin, bedankt voor alle hulp...en Maurice, bedankt voor het blok :P
 
Op woensdag 03 april 2002 12:12 schreef Maximum het volgende:
Allemaal, bedankt...ik word hier helemaal emotioneel van '( :}
Ik heb gister mn eerste serieuze wheelys gemaakt...gaat goed....blok heeft nou ook ondertussen 2500 gelopen...is wel mooi....gewoon in 1 week bijna 2000 op de teller erbij gezet :} En ja, ik heb inderdaad geen enkele wheely getrokken in de inrijperiode...das zoooo moeilijk he...maar ik heb het volgehouden....en geniet nou volop van mn fiets... *D En Martin, bedankt voor alle hulp...en Maurice, bedankt voor het blok :P

Jij emotioneel worden? Grapjas :P
Ennuh, graag gedaan hè 8-)
In :] is niet echt leuk hè! })
 
Allemaal, bedankt...ik word hier helemaal emotioneel van '( :}
Ik heb gister mn eerste serieuze wheelys gemaakt...gaat goed....blok heeft nou ook ondertussen 2500 gelopen...is wel mooi....gewoon in 1 week bijna 2000 op de teller erbij gezet :} En ja, ik heb inderdaad geen enkele wheely getrokken in de inrijperiode...das zoooo moeilijk he...maar ik heb het volgehouden....en geniet nou volop van mn fiets... *D En Martin, bedankt voor alle hulp...en Maurice, bedankt voor het blok :P

Ookal is dat in :] klote, vanaf nu kunnen we je weer veel
r1.gif
wensen. En nu hopen dat je blok niet weer de geest geeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan