• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

IXS Leer Sportjas mt. 48

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cpt. Screwboot

MF veteraan
Lid geworden
28 jan 2006
Waarderingsscore
2
Hoi ,

Ik heb nog een IXS jas liggen die ik heel weinig gedragen heb, hij is dus nog als nieuw met carbonlook protectoren.
Het gaat om een maat 48, en hij kan op bijna alle motorbroeken worden geritst voor zover ik weet.

Voor 75 euro excl. verzendkosten (just in case) mag je hem hebben!

Groetjes,
Remy

[Dode link verwijderd]

[Dode link verwijderd]

Laatst bewerkt:
hai,

ik heb wel interesse, alleen tot hoever komt hij zegmaar?

wnat ik heb ook een pak uit een compi en die komt tot mijn navel en dan moet je die broek eraan ritsen.

heb je een foto dat je hem aan ehbt?
en hoezwaar (dik) en hoelang ben je?

hai,

ik heb wel interesse, alleen tot hoever komt hij zegmaar?

wnat ik heb ook een pak uit een compi en die komt tot mijn navel en dan moet je die broek eraan ritsen.

heb je een foto dat je hem aan ehbt?
en hoezwaar (dik) en hoelang ben je?

Hey,

Dat is ongeveer dezelfde lengte tot waar de broek bij mij kwam, dus dat moet als het goed is geen probleem zijn.
Ik ben zelf 1.85 en woog toen ik hem droeg ongeveer 75 kilo, en de jas zit bij mij gewoon erg lekker, niet te ruim en niet te strak.
Het mooie aan deze jas is ook dat hij door de carbonachtige beschermstukken bij je borst de voorkant nooit kreukt, waardoor hij eigenlijk nooit te groot lijkt.
Ik heb zelf ook een combi van Alpinestars en de jassen zijn gewoon ongeveer even lang.

Let niet op mijn rare foto, het was koud die dag :+

[Dode link verwijderd]

[Dode link verwijderd]

Laatst bewerkt:
Zit er nog ruimte in het "maximaal toelaatbaar gewicht"? Qua lengte komen we wel overheen. Maar gewicht is hier wel iets hoger.

~
Hey,

Dat is ongeveer dezelfde lengte tot waar de broek bij mij kwam, dus dat moet als het goed is geen probleem zijn.
Ik ben zelf 1.85 en woog toen ik hem droeg ongeveer 75 kilo, en de jas zit bij mij gewoon erg lekker, niet te ruim en niet te strak.
Het mooie aan deze jas is ook dat hij door de carbonachtige beschermstukken bij je borst de voorkant nooit kreukt, waardoor hij eigenlijk nooit te groot lijkt.
Ik heb zelf ook een combi van Alpinestars en de jassen zijn gewoon ongeveer even lang.

Let niet op mijn rare foto, het was koud die dag :+

quote]

Zit er nog ruimte in het "maximaal toelaatbaar gewicht"? Qua lengte komen we wel overheen. Maar gewicht is hier wel iets hoger.

Hoeveel weeg je? ik weeg nu 85 en ik pas hem eigenlijk nog makkelijk, dus ik denk wel dat het moet passen. Het is niet zon superstrak model zoals sommige andere jassen dus ja. :)

Hoeveel weeg je? ik weeg nu 85 en ik pas hem eigenlijk nog makkelijk, dus ik denk wel dat het moet passen. Het is niet zon superstrak model zoals sommige andere jassen dus ja. :)

Ik wil wel even komen passen. 2 vraagjes derhalve:
1. Ik woon in Zaandam. Hoe kan ik jou bereiken?
2. Waar zit er protectie? (rug,schouder,elleboog)

Ik wil wel even komen passen. 2 vraagjes derhalve:
1. Ik woon in Zaandam. Hoe kan ik jou bereiken?
2. Waar zit er protectie? (rug,schouder,elleboog)

Dat is geen probleem hoor, ik woon zelf in Purmerend, vlakbij het ziekenhuis. Als je even je mail geeft dan geef ik mijn adres wel, ik kan in principe de hele week, dus zeg het maar.
Verder zit de protectie op de schouders, ellebogen, een standaard protectie op de rug, en de carbonvlakken op de borst zijn ook best stevig. :Y

Ok mensen, een hele wazige fout dit, het is een maat 48 en GEEN 52! Het is helaas verkeerd doorgegeven... :S

Gewoon even topicreport doen de volgende keer. Met het oranje knopje rechtsboven.

'IXS Leer Sportjas mt. 52' > 'IXS Leer Sportjas mt. 48'

Pas je nog wel je OP aan, want de titel is niet fout meer .....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan