asfaltvreter
MF'er
- 6 nov 2004
- 233
- 0
Het valt mij als mannelijke motorrijder op,dat je al van verre kan zien of het een vrouwelijke motorrijder is.DE meeste rijden allemaal met een holle rug.Waar of niet??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Moet je maar eens opletten als ze voorbij rijden,op "super"sportsIs me nog nooit opgevallen![]()

en wou je zeggen dat je bezwaar had tegen al die kontjes die naar achteren steken?Het valt mij als mannelijke motorrijder op,dat je al van verre kan zien of het een vrouwelijke motorrijder is.DE meeste rijden allemaal met een holle rug.Waar of niet??![]()
![]()

en wou je zeggen dat je bezwaar had tegen al die kontjes die naar achteren steken?![]()

Het valt mij als mannelijke motorrijder op,dat je al van verre kan zien of het een vrouwelijke motorrijder is.DE meeste rijden allemaal met een holle rug.Waar of niet??![]()
![]()

Ik denk dat een scootah ook heeft gediend als oefenmateriaalcheck eens een scotaH, de zit positie dan.![]()

NEEEEH,in tegendeel!!!!!!en wou je zeggen dat je bezwaar had tegen al die kontjes die naar achteren steken?![]()
Moet je maar eens opletten als ze voorbij rijden,op "super"sports![]()
![]()
![]()

das een tijdelijke ban waard

Dan heeft de muis beter contact met de machine

Het valt mij als mannelijke motorrijder op,dat je al van verre kan zien of het een vrouwelijke motorrijder is.DE meeste rijden allemaal met een holle rug.Waar of niet??![]()
![]()

true...Het valt mij als mannelijke motorrijder op,dat je al van verre kan zien of het een vrouwelijke motorrijder is.DE meeste rijden allemaal met een holle rug.Waar of niet??![]()
![]()
![]()