• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

JA,een vrouw

asfaltvreter

MF'er
Lid geworden
6 nov 2004
Waarderingsscore
0
Het valt mij als mannelijke motorrijder op,dat je al van verre kan zien of het een vrouwelijke motorrijder is.DE meeste rijden allemaal met een holle rug.Waar of niet?? :Y :Y

niet allemaal , maar wel veel

Het valt mij als mannelijke motorrijder op,dat je al van verre kan zien of het een vrouwelijke motorrijder is.DE meeste rijden allemaal met een holle rug.Waar of niet?? :Y :Y
en wou je zeggen dat je bezwaar had tegen al die kontjes die naar achteren steken? :?

ja hoor kunt van een afstand aan de houding al zien of het een dame is ...
Als ik met mijn vrouw in het koekblik rijdt, verwondert zij zich er altijd weer over hoe ik dat zo snel kan zien, maar tis ech zo :Y

HOLle rug?
full

Daar heb je 'm weer :z kon het niet laten :+

Ik ken hier 2 dames in de buurt die op de jouw genoemde'super'sports rijden, en die je waarschijnlijk helemaal het snot voor je ogen rijden(holle rug of niet) :z :z :W

Ik denk zelf dat je zoiets eerder kan zien aan het postuur, denk niet dat je zomaar kan zeggen dat de meeste vrouwen op 1 manier rijden. :+ :z

Oké oké, ik geef toe; zelfs tijdens het motorrijden denken wij vrouwen nog: "Hmmm... zouden m'n billen wel mooi uitkomen als ik zo zit?"
Het is gewoon een complot tegen de mannelijke weggebruikers, écht waar!

:Z

Man, ik loop, zit en sta met een holle rug, dus waarom zou ik op een andere manier motorrijden? :?

Terug
Bovenaan Onderaan