jaaa mensen ik ben er ook!!!

of blauw grijs! :P

Dsc00594.jpg


MVblau.jpg


kijk die vormen van dit model! ;)
 
hehe bedoel je hiermee de motor beurs in utrecht?? zo ja :P wanneer ga je miss zie ik je wel ;) (ben zelf 17) nog steeds wachten tot ik 18 ben en kan rijden op een motor inplaats van een tzr..

ik @ tzr (Afbeelding)

Dat jij je in die sneeuw waagt, dat zou ik mijn beestje nooit aandoen!

Nog welkom MV agusta chica. Erruuuuugg goeie smaak qua motoren. Mocht ik oot nog het geld ervoor hebben, staat er dus echt wel een blauw-grijze MV agusta in de garage!
 

Imitatiemotor...

Imitatiemotor ja...maar ik zou het wel weten als ik zestien was...mooi ding. Mijn Aprilia destijds was natuurlijk ook mooi :9 ...Maar al helemaal in pak gestoken :} ...hoe veilig wil/kan je rijden op je brommert :P

By the way...welkom op het forum augusta chica
 
Bah... :r

Imitatiemotor...











:?

Imitatiemotor...

Imitatiemotor ja...maar ik zou het wel weten als ik zestien was...mooi ding. Mijn Aprilia destijds was natuurlijk ook mooi :9 ...Maar al helemaal in pak gestoken :} ...hoe veilig wil/kan je rijden op je brommert :P

By the way...welkom op het forum augusta chica
 
kdenk het wel moet nog even overleggen met een vriend van me hoe we gaan (motor/trein) maar kom cker in het weekend :P maar als jij zaterdag komt dan ben ik dr ook wel ;) :P O-)

hmm, al een "date", want ze komt sowieso hoor zaterdag, ik sleep me er nog wel een keer naartoe....! :9 !!



(je nichtje is zo dom nog niet he) :P
 
hmm, al een "date", want ze komt sowieso hoor zaterdag, ik sleep me er nog wel een keer naartoe....! :9 !!



(je nichtje is zo dom nog niet he) :P

na zoals het er nu naar uitziet kom ik zaterdag duz kmoet alleen nog ff kijken hoe we gaan word waarschijnlijk trein.. (auto is uuhm iets kwijt ;) )

dus uuhnm ;) is een date dan ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan