• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Jaaaaa!!!ik heb er ook 1!!

tyler99

MF veteraan
Lid geworden
6 jan 2004
Waarderingsscore
0
Jippie!!!

Ik rijd nu zo'n 8 jaar motor..en heb gister mijn eerste bekeuring gekregen..

en het was godverdomme niet eens voor te hard rijden...gewoon onnozel ergens in rijden waar dat niet mag...

Was in breda, die agenten zien mij aan komen en gaan allebei op het midden van de weg staan met de fiets.

Ja ,meneer..gaat U maar even op het trottoir staan met uw motor..blijft die lul gewoon met zijn fiets voor mijn motor staan..

Ik zeg, zo kan ik er niet langs...en gewoon hardnekkig blijven staan..
Meneer was bang dat ik er vandoor zou gaan.. :P

Dus ik geef een peut gas en meneer ging toch een stukkie naar achteren.. })

Bij het trottoir aan gekomen ( was nogal een hoge) draaide ik erg fanatiek aan de gashendel en kreeg de nodige kommentaar van zijn collega die pal achter mijn pijp stond... :} . (nu moet je weten dat mijn motor best veel olie verbruikt ,1 op 500km, en dat wil er wel uit als je flink gas geeft) :} :} .

heb maar een beetje staan lachen toen hij die bekeuring uitschreef... :P
Valt toch best mee in 8 jaar tijd.45 pleuro.

Waarvoor ben je gepakt dan Tyler????Kunnen wij er in het vervolg wellicht rekening mee houden....Waar reed je dan wat niet zou mogen dan???

Waarvoor ben je gepakt dan Tyler????Kunnen wij er in het vervolg wellicht rekening mee houden....Waar reed je dan wat niet zou mogen dan???

nou gewoon ,een weggetje waar een gesloten verklaring was voor motorvoertuigen.... O-) ..(niet gezien natuurlijk)

van coothplein of zoiets....moest bij de orangeshop zijn...

Goed gedaan,hopelijk moet z'n broek meteen naar de stomerij. Ze moeten leren dat ze niet altoos ongestraft zomaar even een suzuki kunnen aanhouden en bekeuren :9

Wees er blij mee zou ik zeggen :+ Of het ooit tot ze zal doordringen dat er veel ergere dingen gebeuren (waar ze minder geld mee verdienen) maar de samenleving zoveel meer aan heeft.

Wees er blij mee zou ik zeggen :+ Of het ooit tot ze zal doordringen dat er veel ergere dingen gebeuren (waar ze minder geld mee verdienen) maar de samenleving zoveel meer aan heeft.

ik geloof niet meer in sinterklaas ...... :?

Dat is heel fijn voor jouw, en nu terug je mand in :+

hoe reeël acht jij de kans dat ze nu dat knip volk bij supermarkten de boel onveilig maken laten aanpakken of het totale wangedrag van teveel fietsen en bromfietsen, zonder licht , door rood, etc
je word harder voor 2km te hard aan gepakt dan als je met minder dan 2.99 kg zuid amerikaans bakmeel meeneemt van je vakantie op het zuidelijke halfrond.......

...
Dus ik geef een peut gas en meneer ging toch een stukkie naar achteren.. })

Bij het trottoir aan gekomen ( was nogal een hoge) draaide ik erg fanatiek aan de gashendel en kreeg de nodige kommentaar van zijn collega die pal achter mijn pijp stond

})

nou gewoon ,een weggetje waar een gesloten verklaring was voor motorvoertuigen.... O-) ..(niet gezien natuurlijk)

van coothplein of zoiets....moest bij de orangeshop zijn...

Ik werd een keer door een politieagent in burger aangesproken bij de Karnemelkstraat, daar bij de Mac in de binnenstad. Die plek bij die bussluizen, mag je niet in met de motor, doe ik toch altijd O-) , maar daar werd ik op aangesproken. 'heb je dat bord niet gezien?'...'welk bord' zeg ik O-) ...maar ik mocht doorrijden :P

Ik werd een keer door een politieagent in burger aangesproken bij de Karnemelkstraat, daar bij de Mac in de binnenstad. Die plek bij die bussluizen, mag je niet in met de motor, doe ik toch altijd O-) , maar daar werd ik op aangesproken. 'heb je dat bord niet gezien?'...'welk bord' zeg ik O-) ...maar ik mocht doorrijden :P

Dan heb je geluk gehad ,, ik heb wel verhalen gehoord van lui die zo'n bord hadden wegeghaald en later zogezegt aan de kant waren gehaald maar ze gingen er toch op ...
ondanks dat die weg recent wat afgesloten .......

(een weg waar je met je brommert niet meer in mocht , maar wel vrachtwagens enzo :( )

ik rij daar ook altijd met de brommert door.....mooi wheely plekje..alleen lullig als je op de snuffert gaat..altijd een hoop volk.. :P

Wat een stumperds... zet 'm daar ook altijd voor de Bios weg.

Je had met zo'n olieverbruik toch ook wel aannemelijk kunnen maken dat je die weg in gereden bent om het milieu zo kort mogelijk te belasten })

Je had met zo'n olieverbruik toch ook wel aannemelijk kunnen maken dat je die weg in gereden bent om het milieu zo kort mogelijk te belasten })

dan mag ik gelijk niet meer op de openbare weg komen.... O-)

nou zeg.....gisteren bekeuring binnen gekregen

die assholes hadden mij bij staande houding zo'n geel papiertje meegegeven dat het me 45 pleuro zou gaan kosten...

nu krijg ik een acceptgiro binnen van 65 euro...

is dat daar handjeklap of zo!!! :(

mogen ze daar voor vragen wat ze willen??

gaat me niet om het principe ,maar om het geld. :+

nou, kan dat zomaar??

eerst zeggen van 45 euro en daarna er 65 van maken..

als iemand het weet... B|

nou, kan dat zomaar??

eerst zeggen van 45 euro en daarna er 65 van maken..

als iemand het weet... B|

Jups kan gewoon.. Het gele papiertje dat jij krijgt is 'niets' waard. Hun hebben het witte papiertje en daar kunnen ze alles op veranderen (locatie, prijs, feitcode enz)

Terug
Bovenaan Onderaan