tyler99
MF veteraan
Jippie!!!
Ik rijd nu zo'n 8 jaar motor..en heb gister mijn eerste bekeuring gekregen..
en het was godverdomme niet eens voor te hard rijden...gewoon onnozel ergens in rijden waar dat niet mag...
Was in breda, die agenten zien mij aan komen en gaan allebei op het midden van de weg staan met de fiets.
Ja ,meneer..gaat U maar even op het trottoir staan met uw motor..blijft die lul gewoon met zijn fiets voor mijn motor staan..
Ik zeg, zo kan ik er niet langs...en gewoon hardnekkig blijven staan..
Meneer was bang dat ik er vandoor zou gaan..
Dus ik geef een peut gas en meneer ging toch een stukkie naar achteren..
Bij het trottoir aan gekomen ( was nogal een hoge) draaide ik erg fanatiek aan de gashendel en kreeg de nodige kommentaar van zijn collega die pal achter mijn pijp stond...
. (nu moet je weten dat mijn motor best veel olie verbruikt ,1 op 500km, en dat wil er wel uit als je flink gas geeft)
.
heb maar een beetje staan lachen toen hij die bekeuring uitschreef...
Valt toch best mee in 8 jaar tijd.45 pleuro.
Ik rijd nu zo'n 8 jaar motor..en heb gister mijn eerste bekeuring gekregen..
en het was godverdomme niet eens voor te hard rijden...gewoon onnozel ergens in rijden waar dat niet mag...
Was in breda, die agenten zien mij aan komen en gaan allebei op het midden van de weg staan met de fiets.
Ja ,meneer..gaat U maar even op het trottoir staan met uw motor..blijft die lul gewoon met zijn fiets voor mijn motor staan..
Ik zeg, zo kan ik er niet langs...en gewoon hardnekkig blijven staan..
Meneer was bang dat ik er vandoor zou gaan..
Dus ik geef een peut gas en meneer ging toch een stukkie naar achteren..
Bij het trottoir aan gekomen ( was nogal een hoge) draaide ik erg fanatiek aan de gashendel en kreeg de nodige kommentaar van zijn collega die pal achter mijn pijp stond...
. (nu moet je weten dat mijn motor best veel olie verbruikt ,1 op 500km, en dat wil er wel uit als je flink gas geeft)
.heb maar een beetje staan lachen toen hij die bekeuring uitschreef...
Valt toch best mee in 8 jaar tijd.45 pleuro.
..(niet gezien natuurlijk)
Of het ooit tot ze zal doordringen dat er veel ergere dingen gebeuren (waar ze minder geld mee verdienen) maar de samenleving zoveel meer aan heeft.

)