JAAAAAAAAA IK HEB UM!!!!!!!

Leuk konijn, kom hij ook op de stand van Honda bij de Motorbeurs? Stuk leuker dan zo\'n sloerie die steeds voor de motor gaat staan.

Blauwe kleurtje van die nieuwe moet ik effe aan wennen, vindt dat ingetogen grijs wel leuk staan bij zo\'n apparaat als een Blackbird (vindt de motor eigenlijk wel errug leuk :9~ ... maar ja probeer hier maar een leuke kofferset aan te hangen...

BTW... het is natuurlijk wel een toermotor...toch?
 
Laatst bewerkt:
TOERFIETS????????????

dan koop ik wel een R1100RT met kofferset...

kom op zeg....
dit voelt ongeveer net *SCHOPTUSSENDEBENEN*

ik weet niet wat voor fiets je rijdt...maar ik wil wel een keer met je toeren hoor...

kijken of je me kan bijhouden...hehehe...ik met me toerfiets... :(

grrr...

zo dat is eruit... :)

Leuk konijn, kom hij ook op de stand van Honda bij de Motorbeurs? Stuk leuker dan zo\'n sloerie die steeds voor de motor gaat staan.

Blauwe kleurtje van die nieuwe moet ik effe aan wennen, vindt dat ingetogen grijs wel leuk staan bij zo\'n apparaat als een Blackbird (vindt de motor eigenlijk wel errug leuk :9~ ... maar ja probeer hier maar een leuke kofferset aan te hangen...

BTW... het is natuurlijk wel een toermotor...toch?
 
TOERFIETS????????????

dan koop ik wel een R1100RT met kofferset...

kom op zeg....
dit voelt ongeveer net *SCHOPTUSSENDEBENEN*

ik weet niet wat voor fiets je rijdt...maar ik wil wel een keer met je toeren hoor...

kijken of je me kan bijhouden...hehehe...ik met me toerfiets... :(

grrr...

zo dat is eruit... :)


He, ik heb het wel over een toerMOTOR hoor... niet zo slecht spreken over je nieuwe aankoop.

maar ik weet wel een goede ruil: ik schop jou tussen de benen, en dan krijg ik de Blackbird... zijn we allebei tevreden ;)

Overigens zet Honda hem zelf ook in het lijstje toerders (net zoals de VFR trouwens).
 
Op maandag 14 januari 2002 15:09 schreef Fastcruiser het volgende:Overigens zet Honda hem zelf ook in het lijstje toerders (net zoals de VFR trouwens).
:}
Zie je wel!
Maar Fasthappie is dat gewend,net als een cbr1000.
Maar het blijft een mooie fiets,zeker in dat blauw.
Hij kan er aardig mee overweg,met die snelle toersport fietsen.Laat staan als hij een echte fiets rijdt,als een gsx of R-serie yammie.
 
heheeh...laat mij maar lekker toeren dan met me knie over de grond...hehehe :) :) :)

op 23 maart meet ik fastcruiser wel...en dan gaan we zoals gezegd ff een toerritje maken..hehehe :)

gnegne ik heb er nu al zin in... :)

fastcruiser waar reed jij ook alweer mee?

(schiet me nog wat te binnen,op de MFCD hoop ik dat fastcruiser er ook is...gaan we ff in de 40 vrije minuten ff een paar rondjes draaien...is kijken wie er sneller is })

voor de rest no hard feelings..en ik hap graag...
 
Mijn rijstijl staat al vermeld bij mijn profiel, dus ik zal geen partij voor je zijn :( .

Sneller met woorden dan met rijden zullen we maar zeggen :)

Knie aan de grond krijg ik niet, mijn kuip zit in de weg.
 
net ff me fiets gewassen...al die pekel bende eraf gehaald....

en meteen ff een paar mooi plaatjes geschoten...ik heb er nog meer maar ik krijg ze een beetje verrot geupload...*zucht*

hon-cbr1100-00-bikepics-17384.jpg

hon-cbr1100-00-bikepics-17377.jpg

frontwithme.jpg

sideways.jpg


oh wat ben ik blij met me nieuwe aanwinst....
 
Laatst bewerkt:
in je profiel staat niet wat voor fiets je hebt...

ennuh IT architect?
wat ontwerp je dan? (welke tak van sport binnen de IT?)

Mijn rijstijl staat al vermeld bij mijn profiel, dus ik zal geen partij voor je zijn :( .

Sneller met woorden dan met rijden zullen we maar zeggen :)

Knie aan de grond krijg ik niet, mijn kuip zit in de weg.
 
aaaaarrrggghh,wat een waanzinnig mooi blauw!
Jammer dat er straks van die schaafsporen onderaan de kuip zitten :(
Constructie foutje van Honda.....
 
VET kleurtje (Vette fiets ook, maar dat had ik al gezegd).

(het is alleen toO fast...sorry voor de mierenneukerij).


Ik zie dat je zoon er ook ff op mocht zitten voor de foto? :+
 
thats me...hehe :)
die zal ik onthouden.. :)

VET kleurtje (Vette fiets ook, maar dat had ik al gezegd).

(het is alleen toO fast...sorry voor de mierenneukerij).


Ik zie dat je zoon er ook ff op mocht zitten voor de foto? :+
 
in je profiel staat niet wat voor fiets je hebt...

ennuh IT architect?
wat ontwerp je dan? (welke tak van sport binnen de IT?)

OK OK OK... Ben een Panrijder.

I.T. (om verwarring met reetveters te vermijden): meldkamersystemen, om te zorgen dat als één van jullie weer een schuiver gemaakt hebt, de ambulance etc. een beetje snel kan komen.

Vindt het blauw hier al een stuk beter dan op die voerige foto trouwens.
 
Laatst bewerkt:
he ruud is goed...
maarja..dan moet je niet met een sm aankomen he?
want dan valt er weinig te knallen...

NO offense naar de SM rijders...alleen als je 160rijdt met een sm...dan wordt al eens wat denk?

gsx-r 1000 ruud...dan gaan ff stukkie sturen.. :)

Gefeli Nappie!!

Mooi ding man! Mooie kleur!

Als ik weer een fiets heb gaan we samen ff knallen! :)
 
dat bedacht ik me later ook JK...

daarom heb ik op die ene foto ook me straatnaam ff weg gehaald... ;)

maar thnx...voor de reminders :)

Dat niet alleen. Criminelen met connecties kunnen zien waar je woont, en komen dan even langs om je motor op te halen \'s nachts.
 
als je een pan rijder bent ben je niet langzaam hoor...100pktjes...zo ding loopt ook nog iets van 230 of 240...en dan kan je nog lekker zitten ook.

dus daar is nix mis mee...

en met een pan kan je ook met je koffers aan de grond rijden...ik heb gezien vorige circuitdag op pvi in lelystad...een van de instructeurs had een pan...

sjee wat kon die kerel sturen zeg... :)
dus fastcruiser er is nog hoop voor je...

OK OK OK... Ben een Panrijder.

I.T. (om verwarring met reetveters te vermijden): meldkamersystemen, om te zorgen dat als één van jullie weer een schuiver gemaakt hebt, de ambulance etc. een beetje snel kan komen.

Vindt het blauw hier al een stuk beter dan op die voerige foto trouwens.
 
he marc,

wat lees ik heb jij je blauwe blackbird loss gereden binnen de duizend kilometer?

vertel is?

en waarom heb je nou een rooie?

Ik denk dat je mij bedoeld. Ik had hem 5 weken en 560 kilometer meegereden en bij een stoplicht stopte een auto die op het moment van passeren van het stoplicht oranje werd dus zij maakt een noodstop. Ik moest dus vol in de ankers maar door viezigheid op de weg gleed het voorwiel weg en de motor gleed opzijn zij onder de kofferbak. ;( Ik heb een zelfde kleur als jij geen rooie. Gelukkig was de motor total-loss dus kreeg ik een nieuwe. :)

Marcschuivercopyframe.JPG


zijk1copy.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan