Jacobse nieuw op dit forum

Shuden Ride

MF veteraan
5 jul 2012
1.822
3
Zutphen & Brussel
Hallo ik ben Jacobse.
28 jaar jong en bezig met het behalen van mijn A-tje.

De theorie heb ik inmiddels binnen met maar 3 foutjes en morgen heb ik mijn 8ste les.
AVB is aangevraagd en hoop ik eind juli te mogen doen.

Mijn voorkeur voor een eerste fiets gaat uit naar een Suzuki srad 750.

Leren pakje van ixs aangezien deze mij als gegoten zit mede door de lengte maat.
Helaas is het geen uber poser outfit geworden. De kleurstelling is merendeel zwart.
Wel jammer eigenlijk want ik wordt een mooi weer rijder. Met het armpje in de zij langs de terrasjes enz.
 
Laatst bewerkt:
Hallo ik ben Jacobse.
28 jaar jong en bezig met het behalen van mijn A-tje.

De theorie heb ik inmiddels binnen met maar 3 foutjes en morgen heb ik mijn 8ste les.
AVB is aangevraagd en hoop ik eind juli te mogen doen.

Mijn voorkeur voor een eerste fiets gaat uit naar een Suzuki srad 750.

Leren pakje van ixs aangezien deze mij als gegoten zit mede door de lengte maat.
Helaas is het geen uber poser outfit geworden. De kleurstelling is merendeel zwart.
Wel jammer eigenlijk want ik wordt een mooi weer rijder. Met het armpje in de zij langs de terrasjes enz. :)





Welkom Suzuki 750 srad heb ik ook gehad maar als ik jouw was zal ik beginnen met een gsxr 600 heb je handjes al vol aan als je net begint met motor rijden
 
Laatst bewerkt:
:W Jacobse
full
Succes
met het behalen van je Atje :]
Gave avatar _O- _O- _O-
full
 
Bedankt voor het welkom!!!!!

@Sloopkogel
Samen voor ons eigen ;)

@Edwin
Een srad 600 is natuurlijk ook goed genoeg, maar op de een of andere manier had ik mezelf bedacht om een injectie model te willen. Volgens mij kom je dan uit op een 750 vanaf bouwjaar 1998.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het welkom!!!!!

@Sloopkogel
Samen voor ons eigen ;)

@Edwin
Een srad 600 is natuurlijk ook goed genoeg, maar op de een of andere manier had ik mezelf bedacht om een injectie model te willen. Volgens mij kom je dan uit op een 750 vanaf bouwjaar 1998.


ja klopt licht ook aan je rechter handje ;)
dat model heefd wel carburateurs weet niet of je in de winter ook gaat rijden maar bij mijn bevroren toen de carburateurs maar daar heb je verwarmingskit voor
 
Terug
Bovenaan Onderaan