Ik weet niet of je er echt vanaf wil, maar je kan hem ook bij mij stallen als je wil. Moet je alleen zorgen dat het span eraf is, anders past ie niet door de tuindeur... Dit kan bij mij ook, even sleutelen en klaar. Stuur maar Pb, mocht je een gratis stalling willen voor je Jawa. Kun je hem weer ophalen als je weer okee bent. En sterkte voor je oudelui..
Wel, als die moer losloopt grijpt je koppeling later aan en zou je het spul dus moeten bijstellen.
Dat je kabel aan het rafelen is kan komen doordat het tonnetje niet vrij in het gat van de hendel kan scharnieren, of de hoek tussen de kabel en het stuk waar je buitenkabel tegen je hendel-houderding te groot is(kan het woord even niet vinden) dit kun je eenvoudig met een vijl bijwerken.
Maar als het blok onzorgvuldig 'gereviseerd'is, kun je misschien de gekste dingen verwachten..
Heb je soms een eh, exemplaar van Verstegen te Schaijk?
Ik voel met je mee. Moest vorige maand een blok splitsen omdat en stuk van een schakelvork afgebroken wasHmm chips.Ijzerdeeltjes in de olie en het rammeltje was niet afkomstig van het primaire tandwiel/ketting of koppeling korf. Als ik aan de as draai waar de koppeling op zit dan hoor ik uit de bak een lager dat niet geweldig klinkt. Fijn zo'n gereviseerde motor. Kennelijk moet ik alles maar zelf doen. Gelukkig worden de nachten langer..
Snelheidscodering: H, dat is 210km/h. Het is maar wat je klein of gemiddeld noemt.Dank voor je reactie.
Ik denk (misschien verkeerde aanname?) dat ik een band zoek in de sectie; geschikt voor lichte motoren'wellicht dat die beter op temperatuur komen en beter grippen. Het rubber voor een grote/zware motor is wellicht harder..?
Oeh, de ME 77;
Deze band is speciaal ontwikkeld voor motoren met een kleine of gemiddelde cilinderinhoud. De diepe groeven filteren doelmatig het..
bron;
Motorbanden - Metzeler - Perfect ME77 - Motorbandendiscounter.nl
Sleet dus hard op de r100?. hmm..
Middenstreep op een achterband.. ik wist niet dat dat ook kon/vookwam.. eigenlijk ook nooit echt op gelet..
Waar was hij ook al weer gereviseerd?Hmm chips.Ijzerdeeltjes in de olie en het rammeltje was niet afkomstig van het primaire tandwiel/ketting of koppeling korf. Als ik aan de as draai waar de koppeling op zit dan hoor ik uit de bak een lager dat niet geweldig klinkt. Fijn zo'n gereviseerde motor. Kennelijk moet ik alles maar zelf doen. Gelukkig worden de nachten langer..
Ik voel met je mee. Moest vorige maand een blok splitsen omdat en stuk van een schakelvork afgebroken was
Waar was hij ook al weer gereviseerd?
Het lager achter de koppelingskorf is niet echt overbemeten en word aangeraden deze te vervangen als het blok open is.. maar er kan ook wat anders stuk zijn?
Dank..ik heb het gelezen sammy,prachtig maakt velen jaloers denk ik