Ik bedenk net dat ik ook toegang heb tot zo'n lijst.Jawa CZ Club heeft zo'n lijst. Ik stuur je wel een pm.
mja, het blokje zal uit elkaar moeten denk ik, maar dat is zo gebeurd en ik weet niet of dit model ook/al rubber keerringen heeft.
Bij mijn '67-er zit aan de aandrijfzijde een labyrinth ter afdichting..
Ik zie een blok met nummer 360-0-342004, en die zit in een 360 van 1972. Framenummer daarvan is ook een 360 nummerDat is handig, zulke lijsten!
Bloknummer is duidelijk: 360-0-342016
Framenummer is minder duidelijk: 354191371?
Als ik weer thuis ben, zal ik de verf wat verwijderen, om het nummer goed te kunnen lezen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry Arjan, Is niet van mij maar van de club, dus ook niet aan mij om uit te delen.Bedankt Jo! Mag ik die lijsten misschien eens inzien, dan kan ik kijken of ik een nummer tegenkom wat nog wat dichter bij die van mij ligt.
Leuke plaatjes Sebas. Als je die fabrieksindeling ziet, zijn dat echt vervlogen tijden! (Althans, hier in het westen)
Mooi! Voor jou en alle anderen hier: de beste wensen voor 2018gelukkig nieuwjaar allemaal!
vorige week heb ik wat missend plaatwerk voor de Jawa op de kop getikt:
koplamp behuizing en luchtfilter behuizing (plaatwerk rondom de kastjes onder het zadel, aan weerszijde).
Ik ga de motor opbouwen als 354, omdat de tank met amperemeter heb. Bovendien is de kabelboom passend bij het paneeltje in de tank.
[afbeelding]
Het is rustig hier, is iedereen aan het rijden of zijn jullie jawa's zo probleemloos dat tijd in dit topic spenderen nutteloos is?
Nog de beste wensen ook hier.
Ik heb weer een productieve 634 week.
Wilde de voorvorkkeerringen vervangen maar kwam erachter dat 1 binnenpoot ingevreten was, samen met nog wat klein grut een nieuwe binnenpoot besteld.
Hulzen vd voorvork + lamporen waren ook niet zo strak meer dus die heb ik opnieuw gespoten.
Roestige cilinders waren ook een doorn in het oog, die heb ik nu ontvet, vanmiddag stralen en dan weer mooi in de zwarte lak.
Ook meteen de cilinderkoppen even opgepoetst.
Achterwiel heeft ook een poetsbeurt gekregen.
bij het strakker afstellen vd achterrem liep deze aldoor iets aan na een 1/2 slag, heb hem even op een asje gezet maar inwendig in de trommel vind ik geen hoogteslag
Het is overal rustigHet is rustig hier, is iedereen aan het rijden of zijn jullie jawa's zo probleemloos dat tijd in dit topic spenderen nutteloos is?
Nog de beste wensen ook hier.
Ik heb weer een productieve 634 week.
Wilde de voorvorkkeerringen vervangen maar kwam erachter dat 1 binnenpoot ingevreten was, samen met nog wat klein grut een nieuwe binnenpoot besteld.
Hulzen vd voorvork + lamporen waren ook niet zo strak meer dus die heb ik opnieuw gespoten.
Roestige cilinders waren ook een doorn in het oog, die heb ik nu ontvet, vanmiddag stralen en dan weer mooi in de zwarte lak.
Ook meteen de cilinderkoppen even opgepoetst.
Achterwiel heeft ook een poetsbeurt gekregen.
bij het strakker afstellen vd achterrem liep deze aldoor iets aan na een 1/2 slag, heb hem even op een asje gezet maar inwendig in de trommel vind ik geen hoogteslag
Hier regent het alleen vandaag, de overige dagen lekker droog heen en weer @werk 50 km.Het is winter, iedereen zit bij de kachel
Het is winter, iedereen zit bij de kachel
de cilinders van mijn 634 zijn weg voor boring naar 2é overmaat 58,50
deze wil ik nu ook terug mooi zwart spuiten maar vind enkel mat zwart,waar vinden jullie die zwarte glanslak hitte bestendig
heb verder een hele doos met spullen gekocht bij jawa parts.com
de 634 krijgt dus een hele grote beurt zowel mechanisch als optisch,maar dat verdiend hij na 50k
Ik rij ook gewoon door maar wel met het Duitse kardanvarken. De MZ mag niet door de wegenbelasting.Hier regent het alleen vandaag, de overige dagen lekker droog heen en weer @werk 50 km.
Vanavond hopelijk ook weer droog want open ketting enzo.
Een week niet rijden en ik spring van een berg.
Kunt u de baktrubbels omschrijven?Mijn 640 staat even geparkeerd ivm bak trubbels.
De Zed 200 is bijna klaar.. duurt ff 4 jaar maar dan kom je nog eens ergens aan toe.
Daarna lekstroom opsporen bij de fzr 600. Gloednieuwe accu binnen 2 maanden kapoet en niet meer te gebruiken.