Kunt u de baktrubbels omschrijven?
oeh.. trek't hele spul dan maar uit elkaar..Tiktiktiktik. Lagertje defect of begint er aan te komen. Hebben we het al eens over gehad, weet niet meer welke pagina. Blokje is ooit door verstegen gereviseerd, zo heb ik hem gekocht met facturen er bij.
oeh.. trek't hele spul dan maar uit elkaar..
-verstegen-
Je kan er ook een schijfremkitje op zetten nu je de poten toch hebt?De koppelingproblemen van mijn 634 zijn weer opgelost. Op aanraden van een engelse site heb ik de rubber ring van de koppeling vervangen door een lijntje uitgeharde vloeibare pakking (tegen olie bestand) en dat maakt de koppeling heel aangenaam.
Volgende op de lijst is de voorvork, ik heb een complete voorvork van een 638/640 erbij maar die is volgens mij voor een schijfrem bedoeld. De oude vork heb ik net eraf gehaald en die is vrij gaar. Ook zitten er geen veren binnenin, heeft iemand een tekening van een 634 vork? Ik neem aan dat de veren daar wel in horen.
Jawel, zowel nw als tweedehands..(marktplaats, schijfrem zat op de 640 en 641)Dat klopt, maar tenzij er ombouw kitjes bestaan zou ik dan ook een nieuw wiel nodig hebben, rempomp en klauw. Is daar nog een beetje aan te komen?
Argh.. er word me een pannonia tlf aangeboden voor weinig.. netjes lopend..
Maar zonder (6V) dynamo...
Vraag me af.. zou er iets van een klein universeel 12V dynamo'tje zijn(ik bedoel geen vape kit) om er op te knutselen?
Dat herinner ik me misschien na veel bier...Nee, vergeet het maar. Onbegonnen werk.
Waar staat ie?
Meeste Oost Europese motoren hebben van elkaar gekopieerd.Argh.. er word me een pannonia tlf aangeboden voor weinig.. netjes lopend..
Maar zonder (6V) dynamo...
Vraag me af.. zou er iets van een klein universeel 12V dynamo'tje zijn(ik bedoel geen vape kit) om er op te knutselen?
Pannonia is een verwijzing naar een gebied wat nu in Hongarije ligt.Meeste Oost Europese motoren hebben van elkaar gekopieerd.
Best kans dat het van een Jawa 1 cilinder past.
Paste zelfs op een IHS jupiter 350 twin.
Pannonia is toch uit Polen 1 cilinder twee takt.
De koppelingproblemen van mijn 634 zijn weer opgelost. Op aanraden van een engelse site heb ik de rubber ring van de koppeling vervangen door een lijntje uitgeharde vloeibare pakking (tegen olie bestand) en dat maakt de koppeling heel aangenaam.
Volgende op de lijst is de voorvork, ik heb een complete voorvork van een 638/640 erbij maar die is volgens mij voor een schijfrem bedoeld. De oude vork heb ik net eraf gehaald en die is vrij gaar. Ook zitten er geen veren binnenin, heeft iemand een tekening van een 634 vork? Ik neem aan dat de veren daar wel in horen.
Dat klopt, maar tenzij er ombouw kitjes bestaan zou ik dan ook een nieuw wiel nodig hebben, rempomp en klauw. Is daar nog een beetje aan te komen?
Best 'n leuk ding.. Het is dat ik al zo iets heb..
Waren dat niet gebruikte?Welke maat moet je hebben Sammie? Ik heb nog een set liggen? Moet het 15mm of 16mm gat zijn?