Precies, ik schakel de optie om te bieden altijd uit, dat scheelt een hoop gedoe en je filtert zo de serieuze mensen.
Voor evt. meelezende mensen, ik zoek voor de 360 in opbouw nog het lepeltje van de halfautomaat en de plunjer van een voorvork-binnenpoot. (een vorige eigenaar heeft 't vastgedraaid terwijl het nokje niet in de uitsparing in de onderkant van de buiten-onderpoot zat, plunjer vast en krom.. brak bij het rechtbuigen)
Ik koop genoeg na een bod, het bieden is een bevlieging, als iemand reageert ga ik serieuzer nadenken..Precies, ik schakel de optie om te bieden altijd uit, dat scheelt een hoop gedoe en je filtert zo de serieuze mensen.
Niet echt haast, mag rustig een maandje duren..hoeveel haast heb je ermee?
Hoe gaat 't met de enfield combi?
@ Tijmen, is het spanwiel ook geremd?
hoeveel haast heb je ermee?
Dat is een sterke en goede instelling! Mijn bewondering ervoor!Dank voor t medeleven.t gaat ff klote worden idd.maar komt uiteindelijk wel weer goed..
Ik heb er tot op heden nog geen opzitten.
Omdat ik een velorex heb, kan er een jawa trommelrem op, dat gaat binnenkort dus ook gebeuren.
Ik rij nu bijna een jaar zonder tegel.
Is in het begin even wennen, maar gaat nu prima.
Een jawa met bakje is echt leuk voor binnendoor, maar harder dan 70 is niet leuk. Dan kom je gewoon vermogen te kort.
Met de xs650 is de snelweg ook goed te doen.
Maar, on topic: ik heb eindelijk mijn 4e knipperlicht voor de Jawa. Ook een borgingsplaat voor mn balhoofdlager ontvangen.
Binnenkort nog 1x naar de spaker, en dan is hij klaar!
Hee heb jij ook een xs650?Ik rij nu bijna een jaar zonder tegel.
Is in het begin even wennen, maar gaat nu prima.
Een jawa met bakje is echt leuk voor binnendoor, maar harder dan 70 is niet leuk. Dan kom je gewoon vermogen te kort.
Met de xs650 is de snelweg ook goed te doen.
Maar, on topic: ik heb eindelijk mijn 4e knipperlicht voor de Jawa. Ook een borgingsplaat voor mn balhoofdlager ontvangen.
Binnenkort nog 1x naar de spaker, en dan is hij klaar!
ik heb een vraag, waarvan ik hoop dat 1 van jullie meer weet dan ik!
Gisteren heb ik een nieuwe borgring op mijn balhoofdlager geplaatst. De oude was namelijk helemaal verwrongen.
Het idee is dat de ring bovenop de bovenste kroonplaat ligt, en dat 1 van de blikken stripjes naar beneden geslagen wordt, zodat deze het balhoofdlager borgt. Vervolgens wordt de ring omhoog gebogen, om de bovenliggende moer heen.
althans, zo was het bij mij gemonteerd...
Nu wring ik de complete borgring kapot wanneer ik de moer bovenop de kroonplaat aandraai!
gelukkig had ik 2 borgringen gekocht....
Weten jullie hoe dit zit?
Hieronder een foto van de oude ring, en de nieuwe ring (voor montage)
[afbeelding]
Hm, op de zwarte 634 zit die borgring niet, maar een gewone dikke ring. Zie foto:ik heb een vraag, waarvan ik hoop dat 1 van jullie meer weet dan ik!
Gisteren heb ik een nieuwe borgring op mijn balhoofdlager geplaatst. De oude was namelijk helemaal verwrongen.
Het idee is dat de ring bovenop de bovenste kroonplaat ligt, en dat 1 van de blikken stripjes naar beneden geslagen wordt, zodat deze het balhoofdlager borgt. Vervolgens wordt de ring omhoog gebogen, om de bovenliggende moer heen.
althans, zo was het bij mij gemonteerd...
Nu wring ik de complete borgring kapot wanneer ik de moer bovenop de kroonplaat aandraai!
gelukkig had ik 2 borgringen gekocht....
Weten jullie hoe dit zit?
Hieronder een foto van de oude ring, en de nieuwe ring (voor montage)
[afbeelding]