Jawa mengsmering & Slivovic část šest

Haha, ik heb inmiddels motor nummer 6 aangeschaft. De verleiding is groot, maar de ruimte wordt nu echt wel minder.

[afbeelding]
leuk ding! ik ben een keer in een tourrit met iemand mee gereden die van zo'n machine een burgermachine had gemaakt. inderdaad grootste klus was de versnellingsbak geweest. Kleppen etc waren hetzelfde vertelde hij me. Klinken ook mooi!
 
Ok sorry! ik dacht uit je reactie op te maken dat je een integraalhelm en een jethelm doorelkaar haalde. Maar je had het over een pothelm en een jethelm. Ik begreep je dus niet helemaal. Nu is het helder.

Geen probleem :)

Bwuh blaren omdat die dop dinges van de carb muurvast zat en ik te trots was voor een watertang. Weet iemand een plek waar men Jawa / grote Bing sproeiers verkoopt? Ik zoek nog een 125 zodat ik me eigen geknutselde als reserve kan houden.

Mooie blokken zijn dat DeepSpace! Vind het geluid ervan ook wel mooi (overbuurman met een California II). Zijn onderdelen voor dat merk trouwens goed te krijgen (moto guzzi)?
 
Dan 7 wel in het nederlands zo over de grens is ja niet te lezen,
 
Laatst bewerkt:
Dan 7 wel in het nederlands zo over de grens is ja niet te lezen,

Ik hou de telling wel bij als Sammie de nieuwe draad start. Overigens is zeven in het Tsjechisch: "sedm". Weet je dat alvast. Alhoewel ze in Tsjechië geen Slivovic drinken, maar Becherovka. 8-)
 

Oeh, dan moet ik wel even inspiratie opdoen,
Dat wordt morgen na de koffie.. :$
 
Ik hou de telling wel bij als Sammie de nieuwe draad start. Overigens is zeven in het Tsjechisch: "sedm". Weet je dat alvast. Alhoewel ze in Tsjechië geen Slivovic drinken, maar Becherovka. 8-)

Ze hebben beide.. Becherovka of carboleum.. ik snap't onderscheid niet zo..
 
Mijn 640 staat vanaf heden opgeslagen bij m'n pa. Hij werd niet beter van buiten logeren.
Ben op zoek naar een goed blok, maar dat staat op een laag pitje. :)
Heb nu m'n 200cc kawasaki thuis en was niet van plan de Jawa weg te doen, vandaar het lage pitje.
 
Weer thuis!! *O*
Jawa heeft geen slag verkeerd gedaan!
Maar tank ik verdorie in duitsland euro98 omdat daar geen ethanol in zou zitten, wel dus! "bis zu 5% bio-ethanol" staat er in de kleine lettertjes bij aan de Aral pomp. Afijn, tijd om dan maar gewoon te accepteren dat de goede benzine niet meer bestaat.

Edit: bijna vergeten, plaatje!
full
 
Laatst bewerkt:
Weer thuis!! *O*
Jawa heeft geen slag verkeerd gedaan!
Maar tank ik verdorie in duitsland euro98 omdat daar geen ethanol in zou zitten, wel dus! "bis zu 5% bio-ethanol" staat er in de kleine lettertjes bij aan de Aral pomp. Afijn, tijd om dan maar gewoon te accepteren dat de goede benzine niet meer bestaat.

Edit: bijna vergeten, plaatje!
[afbeelding]
BP ultimate en Shell v-power hebben geen ethanol. BP ultimate schijnt het beste te zijn voor tweetakters.
 
Terug
Bovenaan Onderaan