JB-weld kneedbaar metaal

kawaha

MF veteraan
10 feb 2006
1.984
0
In nederland
Hallo allemaal!!
Ik zoek nu al een tijdje naar het kneedbare metaal JB-weld. Weet iemand hier op het forum bij welke zaken dit tekoop is. Ik woon in de omgeving van Alkmaar, ik ben al langs de Praxis megastore geweest, maar hun hadden ook niks liggen.
Verder is de enigste site die ik vindt die dit spul verkoopt twins scooter tuning. Maar al bestel ik het bij hun moet ik minimaal 3 pakjes kopen terwijl ik aan 1 wel genoeg heb.
Zijn er nog mensen die weten bij welke bouwzaken, winkels, internet-shops, etc. ik dit spul kan krijgen?
Bedankt alvast :)
 
Bij Motorenco in Beverwijk hebben ze zoiets van Loctite, wellicht heeft Eriks het ook (die zit in de buurt van het AZ stadion).

anders hier informeren

Twins scooterservice
Spegelt 37
5674 CE Nuenen ( nabij Eindhoven )
Tel. 040-2845535

die schijnt JB weld te imorteren
 
Laatst bewerkt:
Bij Motorenco in Beverwijk hebben ze zoiets van Loctite, wellicht heeft Eriks het ook (die zit in de buurt van het AZ stadion).

Ik moet echt het spul van JB-weld hebben. Devcon voldoet ook aan de eisen, maar dat heb ik al liggen en is ook niet bepaald goedkoop ;) En het schijnt ook nog dat JB-weld beter is. Dus als er nog mensen zijn die het weten waar het te verkrijgen is bij
 
Laatst bewerkt:
Bij Motorenco in Beverwijk hebben ze zoiets van Loctite, wellicht heeft Eriks het ook (die zit in de buurt van het AZ stadion).

anders hier informeren

Twins scooterservice
Spegelt 37
5674 CE Nuenen ( nabij Eindhoven )
Tel. 040-2845535

die schijnt JB weld te imorteren

Ja hun had ik al gevonden. Zie mijn 1e post ;) Maar bij hun moet ik dus 3 pakjes afnemen, maar dat gaat me ff teveel kosten.
 
Al bij een automateriaal zaak (brezan/heuts achtig iets) lang geweest?
 
Goeie spul, dat JB-weld. En niet giftig ook nog eens. Ik heb er al jaren geleden eens een kookpan mee dichtgekit en dat zit nog steeds als een huis. Waar ik het destijds gekocht heb, weet ik niet meer.... Volgens mij was het gewoon de Brezan maar dat kan ik ook fout hebben. Ik heb dat spul al zeker 20 jaar in de schuur liggen.
 
Goeie spul, dat JB-weld. En niet giftig ook nog eens. Ik heb er al jaren geleden eens een kookpan mee dichtgekit en dat zit nog steeds als een huis. Waar ik het destijds gekocht heb, weet ik niet meer.... Volgens mij was het gewoon de Brezan maar dat kan ik ook fout hebben. Ik heb dat spul al zeker 20 jaar in de schuur liggen.

Inderdaad, zulke verhalen hoor ik er ook over. En heb het zelf ook gezien. *O* Het is alleen jammer dat de groothandels het niet verkopen als de praxis bijvoorbeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan