:} voor de ANWB!!!


Screenshot_20190801-233329.png


Vlak voor de zon weg was. De man had het plaatje inderdaad gelast, maar er was geen lasbril aanwezig dus heel netjes was het niet. Functioneel wel, maar meer als noodoplossing en ik moet het wel nog netjes geregeld hebben. Even zien of ik iemand met een lasapparaat en laskunsten kan vinden.

Alles werkte weer dus de beste man was weer op weg, alles was binnen anderhalf uur geregeld. Mijn pak weer aangetrokken, gaan en kom ik er achter dat de afstelling niet juist was. Koppeling los en geen aandrijving. -O-

Nieuwe melding gemaakt bij ANWB, krijg ik die keer pas na drie kwartier een monteur toegewezen gekregen. Die monteur wist wel direct wat hij moest doen, alleen is er weinig ruimte voor afstelling dus dit was vooral veel proberen wat goed uit komt en dan finetunen. De beste man is voor de zekerheid wel even achter mij aan gegaan op de snelweg, just to be sure. Schakelen ging goed dus na een paar kilometer duimpje omhoog en gas open. :] Wel direct naar huis want het was alweer 23:00. Ik keek enorm uit naar een koud biertje. In vier uur tijd 40 km gereden slechts.

Maar goed, dit is hier eigenlijk het verkeerde topic voor. Excuses!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan