• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Jong belegen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lamz
  • Startdatum Startdatum

Lamz

Rookie
Lid geworden
12 mei 2006
Waarderingsscore
0
Hallo,

16 jaar geleden haalde ik mijn rijbewijs, en heb gisteren mijn eerste motor gekocht. Het is een CBR 600F uit 1998 geworden... wat een fantastische fiets, ik was meteen verkocht... Ik heb wel getwijfeld of dat nog wel kan, 42 jaar oud, op zo' n sportief ding.. is het niet een beetje 'over the top? ' (ik zit niet op bevestigingen te wachten :9 )

Ik hoop een boel zinnige info uit dit forum te kunnen halen, en misschien een bijdrage te kunnen leveren.

Je bent zo oud als je je voelt, toch? En op zo'n schitterende CBR kun je je weer ff achttien wanen. ;)

Welkom op MF. :)

:W

full

Je bent veel te jong voor zo'n ding :+

Tja kan dat.... Nee dus :) Toevallig ben ik net zo jong en rij ik op een GSX-R1000 (alleen niet op de weg).

Auw ... dat doet zeer, de forum software kan mijn geboortedatum niet aan ... ik ben geboren in 1964, in mijn profiel maakt hij er 01/01/1970 van ... geprobeerd aan te passen, maar nu is het veld helemáál leeg :+

Nog even een plaatje dan maar van mn nieuwe aanwinst ..

full

Welkom!

Enne, als je het niet helemaal meteen aandurft: even
een rijlesje nemen, en gaaaaaaaan.

te oud???? :?

ben je gek, als je maar plezier hebt en dan maakt de keuze niet uit wat je rijdt.

[me]susanne wil zelf ook een wat snellere, en ben over 2 dagen 45 dus ook belegen volgens de meesten hier '( :)
[/me]

veel veilig :] km plezier

oja.... welkom op MF
[Dode link verwijderd]

grtz. susanne :W

Terug
Bovenaan Onderaan