jonger dan 21, welke motor kopen

ja maar 125cc of een 600cc ... is dan een 600cc niet duurder als je valt (gemiddeld genomen)
 
ja maar 125cc of een 600cc ... is dan een 600cc niet duurder als je valt (gemiddeld genomen)

als je 2 goede motors neemt zal de 2-takt je op de duur meer kosten dan een 4-takt. een 2-takt heeft vaak meer aandacht nodig dan een 4-takt, hou je van sleutelen koop dan een 2-takt.

tip:
ik heb zelf 2 jaar op een ZZ-R250 gereden een hele fijne motorfiets, zuinig, goedkoop in onderhoud(niet te dure slijtdelen), en superstrak sturen..........
aleen GEEN vermogen, maar dat merk je alleen als je op een zwaardere fiets van een vriend stapt :P (nooit doen dus)

voor de rest ben ik niet zo kapot van "terugtunen" maar dat is persoonlijk(en licht eraan wat voor motor)
ik heb niet voor een teruggetunde motor gekozen omdat: ik het geld er niet voor had(meestal duurdere machines, en niet het gedult had om een 1,5 jaar te gaan sparen....(kan je net zo goed meteen een zware kopen i.p.v teruggetunde....

als je meer info wilt kun je me gerust Mailen.......

succes met je zoektocht, aluweel voor ons 25kwérs niet veel keuze is(helaas)

p.s: ow ja ik ben erg te spreken over de SV650 van susuki-zoals keesieal zei- , mijn girlfriend heeft er ook een(25kw) EN DAT DING RIJD PRIMA!alleen je 'voelt'dat hij meer wil......

je habt er al een rond de 4000 - 5000 eurie
 
Laatst bewerkt:
zzr 250 rij ik op en bevalt prima, kan best aardig meekomen (nou ja voor iemand met 2 weken dr rijbewijs dan :P ) en t ziet er nog beetje leuk uit ook
 
zzr 250 rij ik op en bevalt prima, kan best aardig meekomen (nou ja voor iemand met 2 weken dr rijbewijs dan :P ) en t ziet er nog beetje leuk uit ook

we hebben ook een hele leuke club voor zzr-mensen, ik mag niet spammen dus je mag me mailen voor de site,

ze organiseert toerriten, activiteitenweekenden, en andere leuke dingen

p.s vijne motor he die zzr250 ik heb er ook 2 jaar goed schik van gehad, met pijn in mijn hart heb ik m ingeruild
 
Terug
Bovenaan Onderaan