• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Jordanimou

Jordanimou

MF'er
Lid geworden
17 mrt 2011
Waarderingsscore
1
Eén goede avond allemaal :) ,

Ben Jordan 17 jaar oud en ben geeintreseerd in alles wat gemotoriseerd is. Heb al op heel wat dingen gereden tot nu toe en ga vrolijk door. *D

Doe momenteel de Opleiding : Aviation Operations Officer te Hoofddorp en wil hierna doorgaan met de studie als verkeersvlieger ( Piloot )

Ik hoop dat dit Forum mij heel wat moois gaat brengen en natuurlijk veel meer informatie over de motoren en de zaken daar om heen, maar dat gaat vast wel lukken :Y

Word 8 September 18 en ga dan gelijk voor mijn motor Rijbewijs. De motor die ik dan ook ga rijden is de: Yamaha r6 champion edition. Hoop dat het mooie kilometers gaan worden en natuurlijk leuke Kilometers samen met jullie mede-Forummers! 8-)

Purmerendse groeten,

Jordan 8-)

Laatst bewerkt:
Hallo Jordan, van harte welkom op dit ó zo gezellige forum! *D

Hou je het vol, het wachten tot je je papiertje pasje en de bijbehorende R6 hebt? :P

Succes met lessen ;)

full
Jordan

Veel plezier hier. :)

:W Jordan
full
Succes
met het behalen van je Atje en je :]
Als je een icoon wilt of resizen, even hier vragen.

full

.[Dode link verwijderd]

full

Welkom op het MF !!!!

Kijk hier voor je MF Sticker: [TOPIC=264087/]MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen[/TOPIC]

en wordt vanzelf hier gespot: [TOPIC=294583/]> [Centraal] MF-er gespot post het hier deel-41[/TOPIC]

full

7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99

full

Hee jongens,

Bedankt voor jullie bereichtjes, het is nog even wachten hoop dat ik het volhou, zodra ik mijn motor heb zeer binnenkort zet ik er even wat foto´s bij!

Nu nog opzoek naar een motorpak waarschijnlijk de : Tarmac van Rev´it zwart/wit, Shoei x-pirit 2 met een smoke visier , Alpinestars s-mx5 boots , en Rev´it Tarmac handschoenen zwart.

Tot snel !

Hee jongens,

Bedankt voor jullie bereichtjes, het is nog even wachten hoop dat ik het volhou, zodra ik mijn motor heb zeer binnenkort zet ik er even wat foto´s bij!

Nu nog opzoek naar een motorpak waarschijnlijk de : Tarmac van Rev´it zwart/wit, Shoei x-pirit 2 met een smoke visier , Alpinestars s-mx5 boots , en Rev´it Tarmac handschoenen zwart.

Tot snel !
Suc6

Terug
Bovenaan Onderaan