• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Jullie garage/werkplek.winterstalling

Harley

MF veteraan
Lid geworden
6 jun 2001
Waarderingsscore
4.316
Aangezien we weer de winter ingaan en velen toch aan winterprojectjes beginnen ben ik tocn benieuwd waar jullie dat allemaal doen.

Ik zal afkicken met wat fototjes
Let niet op de troep want er moet nog VEEEEEEL opgeruimd worden maar na een verhuizing wordt alles vlug neergegooid en dan blijft dat maar liggen. Ook ben ik nog niet helemaal uit over de plaatsing van de heftafel. En volgend jaar wil ik een nieuw dak.

Afmetingen zo weet ik niet volgens het koopcontract 50m² in drie ruimte's 1 grote binnekomst parkeer ruimte 1 kleinere werkruimte en 1 onderdelenhok. Er is nog een onderdelenhok maar die is alleen van buitenuit bereikbaar.

Mijn garage:

Mijn werkplekkie
[Dode link verwijderd]
kacheltje, 100 liter V compressor, werkbank, gereedschapskist, krukje, elektrisch gereedschapskast

De hoek van waaruit de vorige foto is genomen

[Dode link verwijderd]
heftafel en polijstmachine + buellonderdelenkast.

de parkeerruimte
[Dode link verwijderd]

Mijn uitzicht bij binnenkomst

[Dode link verwijderd]
GL1500 van mijn vader met defecte remmen/RM250 crosser/aanhanger/ Buell XB9SX/ GL1500 met zijspan van mij

Mijn onderdelenhok

[Dode link verwijderd]
is nog een troep want er is pas een hele hoop verkocht aan GL1000 onderdelen en wordt nu tijdelijk als rommelhok gebruikt

Nog steeds dat "rommelhok"
[Dode link verwijderd]

En ook dit kastje staat in dat hok, moet eens goed uitgezocht worden.

[Dode link verwijderd]

ik vraag mezelf toch af of je makkelijk iets terug kan vinden daar bij jou :X

ik vraag mezelf toch af of je makkelijk iets terug kan vinden daar bij jou :X
dan heb ik de ergste hoek nog niet op de foto gezet :P
Er staat nog een hele hoop zooi in die niet van mij is, denk hierbij aan alle fietsen en andere zaken, maar van de vorige eigenaar. Dat was mijn oom die 1 week voor de verhuizing plosteling is overleden. Dan krijg je dit soort praktijken alles van hem en mij in 1 garage en één grote teringzooi. Ben blij dat mijn werkplekkie al ergens op begint te lijken nu !

mijne staat buiten onder een motor hoes en een druppellader,wil nog wel een afdak gaan maken

ton..

Ik hoef ook niet te klagen met ongeveer 35 m2 en toch weer bomvol :X

Ik heb een leuke garage waar 2 auto's achter elkaar in kunnen maar er staan 2 rijdende exemplaren en 1 Electraglide in opbouw. en de ruimte (ik blijf maar opruimen) heb net wat zooi op speurders gezet. ik hoop voor het eind van het jaar toch wat meer ruimte tot mijn beschikking te hebben. De ruimte is verwarmd d.m.v. petroleum kachel die op diesel/petroleum/frituurvet/oude olie en olijfolie(mixje) brandt.

Ahum

[topic=38627]kijkje in mijn "keepyourbrikalive" operatieruimte[/topic]

en volgens mij is er zelfs nóg een topic over :Y

Aangezien we weer de winter ingaan en velen toch aan winterprojectjes beginnen ben ik tocn benieuwd waar jullie dat allemaal doen.

Ik zal afkicken met wat fototjes
Let niet op de troep want er moet nog VEEEEEEL opgeruimd worden maar na een verhuizing wordt alles vlug neergegooid en dan blijft dat maar liggen. Ook ben ik nog niet helemaal uit over de plaatsing van de heftafel. En volgend jaar wil ik een nieuw dak.

Afmetingen zo weet ik niet volgens het koopcontract 50m² in drie ruimte's 1 grote binnekomst parkeer ruimte 1 kleinere werkruimte en 1 onderdelenhok. Er is nog een onderdelenhok maar die is alleen van buitenuit bereikbaar.

Mijn garage:

Mijn werkplekkie
(Afbeelding)
kacheltje, 100 liter V compressor, werkbank, gereedschapskist, krukje, elektrisch gereedschapskast

Wat voor dak? O-)

Welja,

Mijn liefjes staan in een 3 bij 4 schuurtje. Wel met een koelkast (met bier), een vrieskist, centrale verwarming, elektra, muziek, maar helaas met alleen koud stromend water. Ze hebben wel allebei hun eigen Optimate en ze staan op een parketvloer (van MDF...). De overige krassende vervoersmiddellen (fietsen van de kids) staan in de oude schuur.

Maar de Savage heeft ook een jaar of tien buiten moeten slapen onder een zeiltje. Sinds hij "binnen slaapt", valt pas op hoe snel zo'n ding roest onder een zeiltje voor de deur.

P.s. Vervang zo'n zeiltje wel regelmatig (iedere vijf jaar?), want na verloop van tijd zijn ze echt niet waterdicht meer en richt je meer schade aan dan je goed doet. Het zeiltje is dan namelijk vrijwel altijd vochtig, ook aan de binnenkant.

En ik maar denken dat mijn garage een rommeltje is... :X

Dit is de enigste foto die 'k van mijn keet heb. :)

full

ben jaloers op jullie als ik dat zo zie ..

mijn bak staat al sinds jaar en dag onder een zeiltje op de parkeerplaats hier.

wel elk jaar een nieuw zeiltje hoor..

Dit is de enigste foto die 'k van mijn keet heb. :)

(Afbeelding)

Wauw ! :9~

Daar zou ik zelfs nog wel in willen wonen ! (nee ik woon niet in een kartonnen doos)

Ziet er gelikt uit !

Groot tuinhuis ? of een extra stuk aan het bestaande huis ?

Grtzzz Simon. 8-)

Terug
Bovenaan Onderaan