K 75

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo het gips is eraf, alles was goed, hoef niet meer terug te komen, geen brace nodig, wel fysiotherapie, ik mag het weer gaan opbouwen, en moet zelfs gaan lopen.

heb de eerste rondje weer gelopen in huis.

944270_687847461229255_277434236_n.jpg


.
 
Da's goed nieuws. Hoelang heb je nou alles bij elkaar met gips gelopen?

Gewoon rustig aan doen, zal ook nog wel een paar dagen kosten om weer een beetje normaal te lopen en zo. Sleutelen en zo komt dan ook wel weer.
 
Da's goed nieuws. Hoelang heb je nou alles bij elkaar met gips gelopen?
6 weken, de arts verteld me omdat ik 5 weken in gips gelopen had en wel staan oefeningen mocht doen, zou ik gezien mijn sterke gestel wel snel opknappen, toen ik vertelde dat het de volle 6 weken waren en me expliciet verboden was om te staan , keek ie naar de gipsmeester ( van de vorige keer die niks wilde doen de laatste keer )

Gewoon rustig aan doen, zal ook nog wel een paar dagen kosten om weer een beetje normaal te lopen en zo. Sleutelen en zo komt dan ook wel weer.

klopt ,morgen naar de fysiotherapeut, kan lopen alleen als ik sta voel ik m'n kuit spieren en loop minder soepel dan aan het begin van de middag.
maar dat zal wel bij trekken...
 
is ook fijn,, heb vanmorgen de accu weer even aan de lader gehad ,, kan ie weer een paar weken tegen,, van de week eens zien of ik kan beginnen met reparatie.
 
vandaag gekocht........K75C met een kuip van een K?????

met een glimlach door de regenuitjes gereden.

nu nog opzoek naar (smalle) koffers en een WPH. iemand goede tips.....
zou z'n buikje (plastic bij de uitlaatbochten) mooi staan?


full
 
vandaag gekocht........K75C met een kuip van een K?????

met een glimlach door de regenuitjes gereden.

nu nog opzoek naar (smalle) koffers en een WPH. iemand goede tips.....
zou z'n buikje (plastic bij de uitlaatbochten) mooi staan?


[afbeelding]

Mooi ding, volgens mij mis je ook het afdekkapje voor je bobines. Is vast wel aan te komen. Wel een aparte kuip, geen standaard RT kuip.

Wat ga je er mee doen, woon/werk of touren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan