Kalender WIWTD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dutch CX-V Clubweekend
15-16-17 augustus

Zoals jullie van ons gewend zijn, organiseren we in het 3e weekend van augustus de jaarlijkse bijeenkomst van de Dutch CX-V Club. Vanaf vrijdagmiddag om 15:30 uur ben je welkom op de camping in Sint Jansklooster. 's Avonds is de bar geopend tot in de late uurtjes. Op zaterdag is er een dagprogramma naar keuze. Op zaterdagavond krijgen jullie een goed verzorgde Chinese rijsttafel voorgeschoteld, worden de prijzen uitgereikt en zal het nog lang gezellig blijven.

Dit evenement kan niet bestaan zonder vrijwilligers. Kom je naar het clubweekend en heb je zin om een steentje bij te dragen, stuur dan een mail naar floris@hondacx500.com

Het inschrijvingsformulier vind je vanaf 1 augustus op de homepage. Wij vragen iedereen om zich in te schrijven, zodat we zo scherp mogelijk onze inkopen en bestellingen kunnen doen.

programma
vrijdag 15 augustus
- vanaf 15:30 is de locatie geopend en wordt gratis koffie & thee geschonken
- rond 17:00 gaat de bar open
- ’s avonds eten op eigen gelegenheid

zaterdag 16 augustus
- 08:00 – 10:00 ontbijt
- 10:00 – 16:00 dagprogramma
- 16:00 – 17:00 wedstrijden
- vanaf 18:00 Chinese rijsttafel, aansluitend prijsuitreiking

zondag 17 augustus
- 08:00 – 10:00 ontbijt
- 10:00 – 12:00 inpakken en wegwezen

locatie
Het Kamper Erve
Kadoelen 9
8326 BA Sint Jansklooster


routebeschrijving
- volg de N331 tussen Zwartsluis en Vollenhove
- let op de bordjes 'Dutch CX-V Club' en sla af bij kilometerpaal 21,9
- na 300 meter zie je de camping vanzelf liggen

Negeer de ANWB borden naar Sint Jansklooster want de camping ligt buiten het dorp.
 
22-23-24 augustus 2008


VEHIKEL Oldtimer Markt

Driedaagse binnen- en buitenmarkt voor auto's, motoren, scooters, bromfietsen, fietsen, lifestyle, clubs, documentatie, automodellen en hééééél veel onderdelen voor dit alles. Op het buitenterrein ook een Steile Wand met jaren '20 Indians en verder vertier. Openingstijden vrijdag 14.00-20.00, za/zo 10.00-17.00

Entree € 11,-

Veemarkthallen Sartreweg 1-3 3573 PW Utrecht
 
Als mijn beperkte duits mij niet in de steek laat, lijkt het erop dat Fighterama 2008 niet doorgaat.


Die Fighterama 2008 findet nicht statt. Aufgrund von massiven Problemen mit der “Messe Niederrhein”, den unzumutbaren Gegebenheiten und den damit verbundenen negativen Auswirkungen auf die Qualität der Veranstaltung setzt die Fighterama 2008 aus.

Bron: hier
 
De bovenstaande is volgens mij op 5 oktober en niet op 8 als ik het affiche zo goed lees...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan