Kallo, België

yeep baksteen was lache é

meestal is't wa minder "onnozel" gedoe en meer technisch. gelijk die me zen duc 749 me zen konijnoortjes man die kerel kan rijden...!!!

ik ga volgend weekend zeker terug als't wa weer is en langs het punt da weet ik niet zeker is langsrijden en als't te doen is ff goeiendag zeggen
 
effe topic omhoog kicke :P

vandaag een fotografe gesignaleerd in kallo, geen flitser :P maar een mooie camera met telelens :o ze heeft foto's van ons genomen maar vraag me niet waarom, denk niet dat ze samenwerkt met de politie. volgens mij een vriendin van een motorrijder die wat kunstjes op foto kwam zetten :}

weet iemand hier iets over die vrouw?
 
nee ik ben er al even niet geweest

keelontsteking en slecht weer...


zondag als het goed weer is ben'k er wel normaal

hmm best opassen me die fotografe als ze die foto's online zet is'r bewijs dat je daar was....

ik bedoel uw nr plaat staat er dan misschien mee op...
 
nee ik ben er al even niet geweest

keelontsteking en slecht weer...


zondag als het goed weer is ben'k er wel normaal

hmm best opassen me die fotografe als ze die foto's online zet is'r bewijs dat je daar was....

ik bedoel uw nr plaat staat er dan misschien mee op...

mja dan staan er veel mannen op ;) ze kwam vooral wat kunstjes van enkele mannen fotograferen dus daar ben ik al niet bij O-)
 
ik ben er niet geraakt....

te veel gedronken gisteren en nog een beetje te vaag om op 2 wielen rond te bollen

morgen feryn pijl iemand ?

wij zijn er rond 10 uur is een kort ritje... misschien daarna nog even naar dokkie
 
Gele helm ja van Takashi gij waart die soez zeker in de dorpstraat ?

zag er een vet pak uit :)

ik was efkes langs ne maat geweest mor verder ook ni ze

en ja idd in men jeans slechte punten kweet't :)
 
hehe ik gon morgen HOPELIJK nog is een deftig toereke doen...

noordland is te saai voor mij 'k heb ni het snelste machien dus als der ni veel bochten zijn dan jah.....

is wel is goe om te testen hoe snel ie gaat natuurlijk
 
ja ik ken den druppel

moogde normaal ni komen soms doen de "onze blauwe vrienden" wel is moeilijk over blijkbaar is privé terrein

ik ben er wel eens geweest ja

iem die'k ken is daar onderuit gegaan omdat iem hem inhaalde en hij ff controle verloor
best wel kut :)
 
idd, heb er 2 jaar terug is een boete gehad omdat ik daar aant rijden was.
waar gaat gij zoal rijden?
 
zeg manne, we moeten ergens tweede helft juni afspreken om es te gaan rijden é (heb nu nog examens :r ) want ik weet niks van die knalbaantjes zijn, ik rij enkel af en toe es door doel en kallo enzo, maja, op de 'gewone' wegen.

hopelijk is mijne moto dan al in orde, anders zal het mét krassen en geblutste oude uitlaten zijn (en 5pk minder '( )
 
Goh overal waarda men stuur nartoe wijst :)

brasschaat deurganckdok noordland ook wel is scheldelaan soms

berendrecht zandliet ni zo gek ver weg meestal maar daar gaat verandering in komen als't weer betert :)

morgen is't vlaams brabant se de feryn pijl stelt ni veel voor mor gon me een paar maten dus cava é
 
hehe knalbaantjes zijn er overal :)

maar de meesten rijden niet overal te snel

ik ook ni ze...... :)

we moesten maar is afspreken ja komt wel in orde
 
een paar jaar terug ging ik al eens wa verder, den eifel, ardenne, holland,.. maar tegenwoordig blijf ik ook dicht bij huis
 
alleen is maar alleen é

ik weet overal binnendoor mijn weg nog niet dus....

en ik haat autostrade rijden das boring en op ne naked ook ni zo prettig als ge wa snelheid hebt
 
wel we zoeken daar om 10 uur te zijn dus om 9 uur vertrekken we in hoevenen

kost 15 euro of zoiets voor in te schrijven

ritje van 106 km ofzo met wijzers
 
als ge meegaat ga dan rond 9 uur naar dee kerk van hoevenen we zullen daar passeren

liefst wel stipt want ja zo daar staan koekeloeren is ook maar niks

we rijden als't goei weer is (uiteraard)

dus als't al giet vanaf smorgens.....
 
hahahaha

ja ge moet er iets voor over hebben é :)

ik ben van plan om op menne moto te stappen en mor te stoppen als'k er 's avonds afval :)

some other time then

als'k kan laat ik nadien wel iets weten voor dokkie te doen als'k over huis ga da weet'k nog ni
 
Terug
Bovenaan Onderaan