Kappen KTM 620 1998

zen als je nog onderdelen heb liggen waar je vanaf wil laat je het maar even weten!

Hoi Jef0611,

Ik heb eigenlijk alleen de onderdelen die ik zojuist vervangen heb (zadel, kappen, voorspatbord, oude koplamp). allemaal beschadigd dus, niet echt de moeite denk ik ?


Laat even weten of je ze wilt hebben Jef0611, anders gooi ik ze weg.
Je kan de spullen gratis ophalen in Amsterdam...

Zen
 
Heb je misschien een fototje...

Een voorspatbord enz kan ik nog wel gebruiken..
Wil deze winter/volgende lente mss een kappensetje spuiten (laten doen/zelf doen) en laten bestikkeren... daar heb ik dus geen nieuw plastiek voor nodig.
 
Ik kan de rest wel gebruiken! Koplamp, zadel, zijkappen en het voorspatbord. Echter Jef en dox zijn eerst, dus ik sluit aan. Alleen ophalen in Amsterdam wordt moeilijk, zou je het tegen vergoeding willen opsturen?
 
Laatst bewerkt:
Ja ik wacht op een foto om de staat van het plastik te zien.
Als dit nog te redden is wil ik de hele set gebruiken om te spuiten en stikkeren..
 
Ik vind alles prima, liever dat er een mede-MF'er blij van wordt, dan in in de hoogovens.
Ik heb het wel Jef eerst aangeboden dus ik wacht zijn reaktie af.

zal ff fotooos maken...
 
Laatst bewerkt:
Hier de foto's. Gemaakt met een Nikon D300, dus als je de 6 Mb versies wilt (misschien duidelijker) moet je ff mailen op fhooge(apestaart)bio.vu.nl
Volgens mij beperkt de schade zich tot de stickers, maar ik weet niet hoe goed ze moeten zijn voor spuiten/stickeren..
Zadel ligt in de auto van mijn meisje, en die auto staat tot maandag op schiphol :/

(edit) ik heb de energiekabel uit de koplamp getrokken voor mijn eigen nieuwe lamp, die moet je dan nog even scoren (/edit)

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
En wat wordt de vraagprijs van de oude ktm? Als ik zo brutaal mag zijn;)

dat is helemaal niet brutaal hoor :+
met de excel velgen, semi nieuwe banden (ff kieke of ze er zijn, anders gewoon nieuwe), radiale rempomp, dikke wavedisc, en volledig goede staat (inclusief grote beurt die deze komende week komt, met bonnetje), akrapovic uitlaat (euh wat kan ik nog meer noemen?)

3500,=
 
Laatst bewerkt:
Ok, helaas iets boven mijn budget. Wanneer gaat die officieel de verkoop in? (kan ik nog even sparen :+ )
 
kleine slag om de arm (want er komt nog nieuw plastic op de tank en een grote beurt en bandjes)
denk 2 weken ? misschien 3 ?
 
He zen,

Ik zou het heel fijn vinden als ik deze op zou mogen halen..
Wanneer komt het jou het beste uit ?

Mvg. Jouri
 
En ook precies op hetzelfde tijdstip reageren..

Naja ik wil ze graag spuiten en laten stikkeren...
'(
 
Mij gaat het vooral om het spatbord.. (en de rest van de kappen zou ook wel leuk zijn.. dan heb ik een hele set om te spuiten).

Ik heb nog wel wat kappen liggen maar die zijn ook voor offroad gebruikt.. Misschien dat jij daar dan meer aan hebt ?
 
Laatst bewerkt:
Mij gaat het vooral om het spatbord.. (en de rest van de kappen zou ook wel leuk zijn..

Ik heb nog wel wat kappen liggen maar die zijn ook voor offroad gebruikt.. Misschien dat jij daar dan meer aan hebt ?


ik vraag aan zen of hij nog wat spulletjes heeft en ineens heb iedereen alles nodig.. ik wacht even zijn reactie af en ga dan die spulletjes halen.. wat ik niet nodig heb laat ik daar of ik neem het mee en dan kan iemand het hier afhalen als dat makkenlijker is.. (omgeving gorinchem tiel)
 
Voorspatbord en eventuele tankkappen ben ik erg in geintresseerd..
Koplamp kan ik nog aan een ander komen en zijkappen misschien ook...


Ik wacht t wel even af..
 
Laatst bewerkt:
jeetje

ik had al die aandacht ook niet verwacht.
jef heb ik het in ieder geval het eerste aangeboden, dus hij kan langs komen (mijn mail adres staat boven voor een date) wat er over blijft is voor dox.
en uiteraard is een kratje bier of een flesje wijn (makkelijker lijkt mij) zeer welkom.
 
Veel plezier met de spullen Jef. Zen, ik vind het super dat je spul voor bijna niets aan medeforummers geeft!

:)
 
Ok,

Is het goed dat Jeff het spatbord voor mij meeneemt ? Dat is toch wel iets dichterbij voor mij als amsterdam (omgeving Tiel zei je toch ?)

Ik woon in Sprundel (Breda) dus dan denk ik dat Jef dichterbij woont ?


Mvg. Jouri
 
Terug
Bovenaan Onderaan