Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Kawa GPX600R BJ 1994 , 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Traantje

Rookie
1 sep 2009
2
0
Hoorn
Bij deze wil ik mijn Kawasaki GPX 600 R uit 1994 van de hand doen . Ik heb de motor pas 3 maanden , maar ik ben meer op zoek naar een zwaardere fiets . Er staan slechts 41000 km. op de teller en ik heb er bijna voor 400 euro aan nieuwe onderdelen opgezet . Uiteraard heeft ie wat gebruikerssporen , maar dat is logisch na 15 jaar . De vorige eigenaar heeft de motor 12 jaar in bezit gehad , ik ben namelijk de 3de eigenaar . Hij mag weg voor het mooie bedrag van 800 euro of tegen een ander aannemelijk bod . Eventueel tegen meerprijs een Roof Roadsterhelm en een schijfremslot erbij . Voor info of bieden mag je altijd mailen of bellen .

P.S. Ik ben net nieuw op dit forum , dus als je foto's ervan wilt , dan moet je me even je mailadres sturen .

Groet Daniel
 
  • Onderwerp starter
  • #4
Ik wil mijn advertentie verwijderen , hoe gaat dat ? De kawa is verkocht . Graag in duidelijke taal , want mijn computerkennis is niet super .

Bedankt , Daniel
 
Tja... dat is niet zo mooi meneertje.

Verwijderen van de advertentie is onmogelijk. Gedane zaken nemen geen keer.


Maar wie weet is er een vriendelijke moderator wakker die als slotenboer wil fungeren?



Gefeliciteerd met de verkoop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.