Kawa ZX-6R 2005 besteld!!

Hee,

Gisteren mijn(smoke)dubble bubble ruitje opgehaald *D

Ziet er echt super uit :9~

En echt een hele verbetering, nu kan ik eindelijk mijn hele klok zien *D

Hier nog een paar mooie piccies :9~


Hier dubble bubble naast orgineel......

dsc017843dc.jpg


Hier het verschil in hoogte met orgineel....

dsc017856oe.jpg


Het resultaat..... :9~

dsc017865ke.jpg


Bubbel Bubbel..... :P

dsc017872mb.jpg


En van de zijkant......

dsc017912rn.jpg


Het ruitje is echt super en tijdens het rijden voel ik ook minder wind

Ik ben er echt blij mee, voor iedere ZX-6R 05` eigenaar aan te raden ;)

Greets :}
 
Hé, mooi ruitje man :9 Da's zo te zien een two-tone ruitje toch? Ik denk dat heel veel eigenaars van het 2005 model een ander ruitje kopen. Het origineel is echt veel te laag.
 
Is dat een puig daar was ik ook aan het denken om die te bestellen ziet er inderdaad goed uit.

Hee rude,

Ja, het is een Puig dubble bubble race screen en de kleur is gewoon smoke.
En de afwerking is echt super + de looks *D

Dit zijn de kleuren: - Clear
- Smoke
- Dark smoke
- Black
- En nog een paar gekleurde ruitjes ;)

Greets :}
 
sta jij die motor van je iedere dag te poetsen ofzo!

man dat ding ziet er puik uit!

Hee Chunky,

Nou dat valt wel mee hoor, maar meestal makk ik um schoon als ik terug kom
van een ritje en als ik natuurlijk zin heb;}

Thanx

Greets :}
 
Afgelopen weekend 3 dagen naar Belgie geweest met mijn nieuwe zx6-r 2005
Hij heeft nu 2300 km gelopen maar sinds vandaag zit er een vreemd geluid in het motorblok wat begint bij 4500 toeren. Een valse roffel. Bij het optrekken doe ie dat in elke versnelling vanaf 4500 toeren. Het komt luid boven het andere motorgeluid uit. Ik ben al terug geweest naar de dealer en deze hoorde het ook. Hebben direct met Kawasaki gebeld en deze dachten misschien aan een los zittend schroef bij de dynamo. Dit bleek echter niet het geval. Vrijdag moet ik hem brengen en gaan ze hem helemaal na kijken. Als ik het geluid moet beschrijven is het net of er een bewegend deel ergens langs schraapt. Het gebeurt alleen als ik gas geef. Als ik het gas los laat is het weer weg. Ik hoop dat dit geen normale zaak wordt, want met al mijn vorige motoren: yamaha en suzuki heb ik dit nog nooit gehad.

Zijn er meerdere die een 2005 model hebben en ook misschien wat vreemde geluiden horen?

Groetjes
Marcel
 
De mijne is al na 1000 km terug naar kawasaki geweest. Toen had ik een harde tik dat boven alles uit kwam. Deze tik ging ook harder en sneller nagelang ik meer gas gaf!
Op het moment vind ik dat hij ook weer meer geluiden krijgt, maar vele zeggen dat dat normaal is bij een kawa. De mijne heeft nu ook 2300 op de teller.
 
Nou, die van mij is ook al terug geweest naar de dealer! Kreeg ineens tijdens het rijden een gigantische ratel uit m'n blok bij gasgeven... echt heel hard. Direct naar de dealer gegaan en die zei direct dat het de nokkenassen of de krukas was. Het bleek de krukas te zijn.... zit nu al een nieuwe krukas in! Heb inmiddels al weer 1200 probleemloze kilometers achter de rug. Zal vanavond even wat fotootjes erbij plaatsen...
 
Ik hoop toch dat dit geen normale zaak is want als ik jullie reactie nu lees wordt ik niet echt vrolijk. Een krukas die al vervangen moet worden, een motor die na reparatie alweer rare geluiden begint te maken... Ik hoop dat ie ook niet te lang weg blijft. Het is nu tijd om te rijden en niet om bij de garage te staan.

Marcel
 
Hee rude,

Ja, het is een Puig dubble bubble race screen en de kleur is gewoon smoke.
En de afwerking is echt super + de looks *D

Dit zijn de kleuren: - Clear
- Smoke
- Dark smoke
- Black
- En nog een paar gekleurde ruitjes ;)

Greets :}


quanta costa??? En waar? Ziet er goed uit zeg!
 
Hee EmixodE,

Dat ziet er lekker uit, klote voor je man.

Mijn kawa maakt ook verschillende bijgeluiden, ben er ook voor bij de dealer geweest en die zei dat het niks ernstigs was, kawa loopt altijd heel rauw en met veel mechanische bijgeluiden.

Greets :}

Inmiddels heb ik alweer dik 1000 kilometer gereden zonder problemen.... hopen dat dit zo blijft *O*
*O* *O*
 
Hee,

Zo vandaag nog effe gereden samen met mijn meissie ;)

Er staat nu bijna 3500km op de klok en wat loopt dat ding toch,
gewoon super en sturen zo strak als een snaar *D

Greets :}
 
Hee allemaal,

ZX-6Erie heeft eindelijk, naar lang wachten het allereerste prototype stuurdemper van *O* *O* HYPERPRO *O* *O* voor de ZX-6R 2005 :Y

Ik heb gekozen voor de kleur GUN METAL, vond ik wel mooi kleurtje(zwart ook wel maar is zo standaard :P )

Hier een paar piccies ervan :9~ :9~

dsc018071st.jpg


dsc018133rr.jpg


dsc018141ym.jpg


Merk nu al verschil, maar dat ding heeft 24 standen, moet dus nog effe uitvogelen wat het beste is voor mij *D

Greets :} :W
 
Hee allemaal,

ZX-6Erie heeft eindelijk, naar lang wachten het allereerste prototype stuurdemper van *O* *O* HYPERPRO *O* *O* voor de ZX-6R 2005 :Y

Ik heb gekozen voor de kleur GUN METAL, vond ik wel mooi kleurtje(zwart ook wel maar is zo standaard :P )

Hier een paar piccies ervan :9~ :9~

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Merk nu al verschil, maar dat ding heeft 24 standen, moet dus nog effe uitvogelen wat het beste is voor mij *D

Greets :} :W

Hee Erie, waar vandaan en wat heeft het moeten kosten?
Mooi hoor!
 
Hee Kawapaulie,

Mooi he *D

Bij Hyperpro vandaan kost ongeveer tussen 400/500 euries

Greets :} :W

Jezus Erie, je bent bijna net zo snel als je 6!
Ik ga de demper toch maar in Duitsland halen...is toch ruim 100 Euro goedkoper :(
Trouwens: tussen de 4 a 500? weet je nog niet wat het moet kosten? :+
 
Snap dat hyperpro verhaal niet! is toch een NL fabrikaat? in duitsland kunnen ze hem leveren voor 389,- all in en in NL is de demper wel leverbaar maar bevestigingset niet volgens mijn dealer de demper kost 259,- dus lijkt me sterk dat de bevestigingset dan nog een kleine 200,- moet kosten!

Ik heb via de hyperpro site info gevraagd maar daar krijg je niet eens antwoord op je vraag.

Ik denk dat ik maar voor een matris ga.
Marcel
 
De tuner adviseerde mij overigens om m'n schakellampje in te stellen op 11.300 toeren omdat hij daar het max. koppel geeft. Later schakelen is wel leuk (heerlijk, dat geluid van 15.500 toeren) maar heeft feitelijk geen zin als je snel wilt zijn!

Overschakelen bij 11.300 toeren????????

Bij een ZX10R klinkt het logisch,maar op een 600 moet je toch altijd toeren maken om een beetje voorruit te komen *D
 
Jezus Erie, je bent bijna net zo snel als je 6!
Ik ga de demper toch maar in Duitsland halen...is toch ruim 100 Euro goedkoper :(
Trouwens: tussen de 4 a 500? weet je nog niet wat het moet kosten? :+

Hee,

Ik heb mijn motor als proef konijn opgegeven voor het maken van een bevestigings-kit bij hyperpro *D

Dus je kan het we raden he *D

In Duitsland hebben ze nog niks alleen de dempers zijn los verkrijgbaar, omdat die gewoon hetzelfde blijven ;)

Ik heb dus het prototype bevestigings-kit voor de ZX-6R 2005.

Pas als die goed is gaat hyperpro produceren en wordt het door heel de wereld getransporteerd :Y

Greets :}
 
Snap dat hyperpro verhaal niet! is toch een NL fabrikaat? in duitsland kunnen ze hem leveren voor 389,- all in en in NL is de demper wel leverbaar maar bevestigingset niet volgens mijn dealer de demper kost 259,- dus lijkt me sterk dat de bevestigingset dan nog een kleine 200,- moet kosten!

Ik heb via de hyperpro site info gevraagd maar daar krijg je niet eens antwoord op je vraag.

Ik denk dat ik maar voor een matris ga.
Marcel

Hee Albundy,

Er is niks aan te snappen en ja, het een NL fabrikant die over de hele wereld levert alleen in NL wordt alles gemaakt ;)

Greets :} :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan