Kawa ZX-6R 2005 besteld!!

Bitubo kan nu ook een stuurdemper-kit leveren; kijk maar eens op de site van: www.sparks-trading.nl kost 435 pleuro.
Is een mooie en goede demper :}
Moet goedkoper kunnen via motorgoedkoop.nl.
Ik heb al een mail met prijsopgave gedaan.
 
Waarom voor een prototype van hyperpro gaan als een andere fabrikant al een bewezen kit op de markt heeft? Ben erg blij met mijn Matris, mooie kit die zonder toestanden naadloos past, kwartiertje werk en ziet er gelikt uit, beugel op het frame mooi in zwart en de beugel voor op de kroonplaat in aluminium.
Ook qua prijs zit hij met 400 Euro even hoog als de concurenten!

Over die 11.300 toeren: Bij dat toerental heeft hij het hoogste koppel, daarna neemt het af, dus feitelijk schiet je er niks mee op om veel later te schakelen...dat het leuk is om er nog een paar duizend bij te doen is een ander verhaal...
 
Waarom voor een prototype van hyperpro gaan als een andere fabrikant al een bewezen kit op de markt heeft? Ben erg blij met mijn Matris, mooie kit die zonder toestanden naadloos past, kwartiertje werk en ziet er gelikt uit, beugel op het frame mooi in zwart en de beugel voor op de kroonplaat in aluminium.
Ook qua prijs zit hij met 400 Euro even hoog als de concurenten!

Over die 11.300 toeren: Bij dat toerental heeft hij het hoogste koppel, daarna neemt het af, dus feitelijk schiet je er niks mee op om veel later te schakelen...dat het leuk is om er nog een paar duizend bij te doen is een ander verhaal...


Hee,

Ik had een email gestuurd of ze er al 1 hadden voor de ZX-6R 2005 maar die hadden ze niet dus vroegen ze of ik mijn motorbeschikbaar aan hun wou stellen zodat ze er een kit voor konden maken en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen *D

Greets :}

p.s. vind hyperpro gewoon de mooiste stuurdemper :Y
 
Jippie ik heb er nu ook 1. :9~

full
 
Hee allemaal,

ZX-6Erie heeft eindelijk, naar lang wachten het allereerste prototype stuurdemper van *O* *O* HYPERPRO *O* *O* voor de ZX-6R 2005 :Y

Ik heb gekozen voor de kleur GUN METAL, vond ik wel mooi kleurtje(zwart ook wel maar is zo standaard :P )

Hier een paar piccies ervan :9~ :9~

Merk nu al verschil, maar dat ding heeft 24 standen, moet dus nog effe uitvogelen wat het beste is voor mij *D

Greets :} :W

Superstrak! Had HyperPro net een mailtje gestuurd wanneer hun demper uitkomt! ;) Da's toevallig.... heb jij c'necties daar ofzo???
 
Hee,

Ik had een email gestuurd of ze er al 1 hadden voor de ZX-6R 2005 maar die hadden ze niet dus vroegen ze of ik mijn motorbeschikbaar aan hun wou stellen zodat ze er een kit voor konden maken en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen *D

Greets :}

p.s. vind hyperpro gewoon de mooiste stuurdemper :Y

Aha.... en dan kreeg jij zeker die demper ff voor nop gemonteerd! :) Goed bezig.... hebben ze niet nog een ZX-6R nodig? Heb er toevallig net een mail heen gestuurd....
 
Superstrak! Had HyperPro net een mailtje gestuurd wanneer hun demper uitkomt! ;) Da's toevallig.... heb jij c'necties daar ofzo???

Hee EmixodE,

Ja, nu heb ik wel connecties met hyperpro *D

Echt toffe gasten daar en de kwaliteit is gewoon super :Y

Greets :} :W
 
ugh?

Ik dacht echt wel dat ze al een tijdje de bevestigingskit uit hadden van HyperPro voor de ZX6R van 2005 hoor!

In Duitsland is deze wel met bevestiging maar dat is het type CSC en deze is goedkoper.

Zoals ik kan zien van Erie heeft die het betere type RSC

Die RSC heeft alles zoals de CSC maar de RSC kan zichzelf regelen aan de hand van de snelheid. Als je bv 120km/u rijdt dan staat de stuurdemper strakker dan als je bv 20km/u rijd...

De RSC is ongeveer een 40€ duurder... Nu nog de goedkoopste plaats vinden voor zo'n RSC... :9

Proficiat met je aankoop Erie!
 
hmmmz ff artikeltje gelezen in motorwereld... Ik citeer een aantal zaken:

in boekje moterwereld doen ze lange duur-test van Zx6r 2005:
km-stand : 10.961km
verbruik gemiddeld : 6.38l/100km
bijzonderheden :
- sinds eerste kilometers lichte vibraties bij het remmen, fenomeen wordt steeds erger naarmate kilometerstand aandikt. Diagnose : kromme remschijven. Vervangen op 5000km onder garantie

- orig Bridgestone BT-014 achterband oop minimumprofiel op 5000km. Vervangen op 6000km door set michelin pilot powers, voorband kon in theorie nog 2000km mee

- Voetsteunen piloot door midden gebroken bij landing stoppie

Stoppie is dan ook in dit filmke te zien:
http://www.motorwereld.be/images/wheelyday.wmv
 
nou ben vandaag weer bij de dealer geweest ivm problemen van het bijgeluid vanaf 4500 toeren. Ze hebben diverse keren contact gehad met kawasaki en alles na gekeken maar kunnen niks vinden. Ik kan hem morgen weer terug halen en moet maar door rijden (net een koffie molen) en als het erger wordt of het blok loopt vast dan sturen ze hem terug naar kawasaki. Dit is mijn eerste kawa ik hoop niet dat dit een gebed zonder einde wordt anders wordt dit de kortst reden motor van mij in de geschiedenis.

Marcel
 
nou ben vandaag weer bij de dealer geweest ivm problemen van het bijgeluid vanaf 4500 toeren. Ze hebben diverse keren contact gehad met kawasaki en alles na gekeken maar kunnen niks vinden. Ik kan hem morgen weer terug halen en moet maar door rijden (net een koffie molen) en als het erger wordt of het blok loopt vast dan sturen ze hem terug naar kawasaki. Dit is mijn eerste kawa ik hoop niet dat dit een gebed zonder einde wordt anders wordt dit de kortst reden motor van mij in de geschiedenis.

Marcel
Hier moet je dan gewoon niet mee akoord gaan! Bij een goede motorzaak zullen ze d'r toch meer werk van moeten maken.
Bij mij konden ze ook niets vinden, maar na alles uit elkaar te hebben gehaald en opnieuw in elkaar gezet te hebben was t weg. Was ook bij 4500 toeren en meer!!!

succes ermee
 
ugh?

Ik dacht echt wel dat ze al een tijdje de bevestigingskit uit hadden van HyperPro voor de ZX6R van 2005 hoor!

In Duitsland is deze wel met bevestiging maar dat is het type CSC en deze is goedkoper.

Zoals ik kan zien van Erie heeft die het betere type RSC

Die RSC heeft alles zoals de CSC maar de RSC kan zichzelf regelen aan de hand van de snelheid. Als je bv 120km/u rijdt dan staat de stuurdemper strakker dan als je bv 20km/u rijd...

De RSC is ongeveer een 40€ duurder... Nu nog de goedkoopste plaats vinden voor zo'n RSC... :9

Proficiat met je aankoop Erie!

Hee gyzmo,

Ja, ik heb de RSC uitvoering en is volgens hyperpro 25 euro duurder dan
de CSC maar ja ;)

En ze hadden nog geen bevestigings-kit voor de 2005, nu dus wel er moet nog iets aangepast worden en dan moet ik terug komen voor de uiteindelijk versie :Y

Thanx

Greets :} :W
 
nou ben vandaag weer bij de dealer geweest ivm problemen van het bijgeluid vanaf 4500 toeren. Ze hebben diverse keren contact gehad met kawasaki en alles na gekeken maar kunnen niks vinden. Ik kan hem morgen weer terug halen en moet maar door rijden (net een koffie molen) en als het erger wordt of het blok loopt vast dan sturen ze hem terug naar kawasaki. Dit is mijn eerste kawa ik hoop niet dat dit een gebed zonder einde wordt anders wordt dit de kortst reden motor van mij in de geschiedenis.

Marcel

Hee Albundy,

Wat klote voor je :(

Ze moeten gewoon een oplossing vinden elke keer dat gezeik :(

Veel succes ermee

en laat wat horen als je meer weet ;)

Greets :} :W
 
CSC v.s. RSC

Constant of snelheids afhankelijk

Het snelheidsafhankelijk zit in de stuursnelheid niet in de rijsnelheid
 
Hier moet je dan gewoon niet mee akoord gaan! Bij een goede motorzaak zullen ze d'r toch meer werk van moeten maken.
Bij mij konden ze ook niets vinden, maar na alles uit elkaar te hebben gehaald en opnieuw in elkaar gezet te hebben was t weg. Was ook bij 4500 toeren en meer!!!

succes ermee

Wat was er dan met die van jou aan de hand? Hebben ze uiteindelijk gevonden wat het was of was het puur geluk dat het naderhand weg was? De motorzaak heeft echt wel de nodige aandacht gegeven aan mijn motor. en alles doorgemeten maar ze kunnen gewoon niets vinden. Zowel zij als Kawasaki adviseren om door te rijden en te kijken wat er gebeurt, als het erger wordt gaat ie terug naar kawasaki zelf.

Het gaat mij in dit geval niet om de service van de motorzaak, maar meer om het feit dat ik een nieuwe kawa heb gekocht met 2300km op de teller en die al mankementen vertoont? Ik baal daar gewoon van.

Marcel
 
Wat was er dan met die van jou aan de hand? Hebben ze uiteindelijk gevonden wat het was of was het puur geluk dat het naderhand weg was? De motorzaak heeft echt wel de nodige aandacht gegeven aan mijn motor. en alles doorgemeten maar ze kunnen gewoon niets vinden. Zowel zij als Kawasaki adviseren om door te rijden en te kijken wat er gebeurt, als het erger wordt gaat ie terug naar kawasaki zelf.

Het gaat mij in dit geval niet om de service van de motorzaak, maar meer om het feit dat ik een nieuwe kawa heb gekocht met 2300km op de teller en die al mankementen vertoont? Ik baal daar gewoon van.

Marcel

Bij mij zat er een harde tik in het blok geloof ik.(is al ff terug) Deze nam toe naarmate de toeren toenamen. Dit ging mij te hard, omdat ik verder niets anders meer kon horen.
Ondanks dat de motorzaak goed z'n best voor je heeft gedaan, moet er bij kawasaki meer druk gelegd worden. Dit alles omdat het om een NIEUWE kawa gaat.
Heeft toch zat gekost dacht ik zo!!! Zou er ook heel erg van balen als die tik er bij mij nog in zat, zouden dan een hele kwaaie aan mij hebben.

succes
 
nou ben vandaag weer bij de dealer geweest ivm problemen van het bijgeluid vanaf 4500 toeren. Ze hebben diverse keren contact gehad met kawasaki en alles na gekeken maar kunnen niks vinden. Ik kan hem morgen weer terug halen en moet maar door rijden (net een koffie molen) en als het erger wordt of het blok loopt vast dan sturen ze hem terug naar kawasaki. Dit is mijn eerste kawa ik hoop niet dat dit een gebed zonder einde wordt anders wordt dit de kortst reden motor van mij in de geschiedenis.

Marcel

Ik hoop voor je dat dit geen voorbode is van het probleem dat ik heb gehad (harde ratel in het blok), want dan wordt het een nieuwe krukas ;(
 
CSC v.s. RSC

Constant of snelheids afhankelijk

Het snelheidsafhankelijk zit in de stuursnelheid niet in de rijsnelheid
ja juist! Komt eigenlijk op hetzelfde neer... Ik bedoelde dat je niet hetzelfde zal sturen aan 120 in vergelijking met aan 15 km/u
 
Ik hoop voor je dat dit geen voorbode is van het probleem dat ik heb gehad (harde ratel in het blok), want dan wordt het een nieuwe krukas ;(
ik hoop het ook voor jou Marcel.
Ik wil jou niet ontmoedigen maar het is niet de eerste post die ik gelezen heb waarbij mensen al een nieuwe krukas moeten steken hebben na 2000 km '(

hopelijk is het geen kinderziekte van de nieuwe kawa!
 
vandaag de motor opgehaald. Heb niet meer dan 30km kunnen rijden en kon toen een aanhanger regelen. Motor is volledig naar de gort! Het lijkt of alle lagers eruit liggen. Geluid is oorverdovend als of er geen uitlaat onder zit en het olie lampje begint ook steeds te knipperen terwijl en voldoende olie in zit. 2300km en nu al stuk. Heb weinig vertrouwen meer in deze kawa. Zal morgen een aardig woordje moeten praten bij de dealer en denk dat ik hem maar inruil 8 weken oud. Ik heb hiervoor 5 andere motoren gereden allemaal nieuwe maar dit heb ik dus nog nooit mee gemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan