KAWA ZXR750 ook geschikt voor lange mensen???

BIKERboy

Die hard MF'er
20 nov 2002
552
0
venray
heeeey
een vriend van mij heeft vandaag zijn motorrijbewijs gehaald *D
en hij wilt graag een zxr750 halen, maar hij is ong. 1.90meter.
vrij lang dus, en ik heb gehoord dat er vaak problemen zijn met de zithouding bij die motor (voor lange mensen dan)

zijn er hier mensen die ook zo'n motor hebben of hebben gehad die daar wat meer over kunnen vertellen???

en als dat inderdaad ook zo is, is er dan wat aan te doen bijv. dat je het stuur wat kunt verstellen of dat soort dingen???

THANKS :]
 
ik rijd een zx7r = vergelijkbaar met de zxr.
mijn lengte is 1.97, ik rijd heerlijk op deze bike.
ik moest wel wennen aan de sporty-zit, pijn in de knieen en rug.
mocht je hier last van krijgen, voor de benen en knieen kun je rem/schalelsetje aanpassen. voor je rug kun je een superbike-stuur monteren.
maar nu rijd ik hele afstanden zonder af te zien (zonder aanpassingen)...

rubster ...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een ZXR en ben 1,91.. kan er vrij goed op zitten..maar moet wel wennen aan de sporty zit hoor..nondeju.. wel ff wat anders als een FZR600 ofzo.
 
Volgens mij moet het ook wel lukken, ik ken ook wel enkele grote Brabantse ZXR rijders (ZXRene, Mark TT, Da Ninja....) en die lijken er prima op te passen, dus het is in ieder geval niet voor schut. En als ik ze zo hoor bevalt die fiets ook erg goed dus...

Grtzz HagaSan, 1m90 op een ook vrij ruime '02 GSXR.
 
zo gast van Las vegas extremes is rond de 2 meter en die stunt op een zx-7r.
Holt heette die dacht (nee geen familie van viola :+ )
 
Klopt, de ZXR zit prima !!!!!
Ga anders eens naar een motorzaak en pas gewoon ff. Je weet het gauw genoeg. Het zit wel anders als de bemiddelde CBR ofzo. Maar daar houd ik juist van.
Ik ben zelf 1.86m.
 
Terug
Bovenaan Onderaan