Kawa ZZR600 Streetfighter voor 400euro!

Brakke Gaid

MF veteraan
18 feb 2003
3.029
0
Rotterdam
Beste MF-ers.

Als je dit aan het lezen bent, betekent dat je interesse hebt in een kneite goedkope ZZR600 streetfighter uit 1993.

Wat specs over de motor:
- Aprilia RS kont met kleine knippers
- Hoog stuurtje met fatbar en verlengde leidingen
- Eigenbouw dashboardje met alle lichten en fietskm-teller.
- Spiegeltjes aan stuureinden (werkt geniaal goed door fish-eye spiegels)
- Stalen remleiding
- Eigenbouw open uitlaatje met sportief maar beschaafd geluid.
- Hij is niet moedersmooiste maar ook niet extreem lelijk (op de fotos is die wel heel smerig door de vakantie :) )
- Voorband is redelijk, achter is wel een beetje op (160 band).
- Voorvorkkeeringen voor vakantie nog verwisseld voor verse met olie.
- Remmen weet ik even niet, maar remmen was echt geen probleem en ik sta redelijk bekend om mijn agressieve rem-stijl :P

Ok waarom zo achterlijk goedkoop denk je natuurlijk? Nou door het volgende:

Deze ZZR heb ik voor de zomer gekocht om te gaan race in de Alpen en Pyreneeen zonder bang te zijn mijn RSV neer te leggen.
Het was nooit de bedoeling om deze motor lang te houden. Tijdens de motorvakantie is de ketting en tandwielenset helemaal gaar geworden. Ik kon ter plekker geen ketting en tandwielen regelen in the middle of nowhere, dus heb mijn ANWB repatriering ingeschakeld en inmiddels is de motor terug in NL bij de ANWB in de loods (was tegen het einde van de vakantie, dus niet zo erg).

De motor staat momenteel in een ANWB loods met kapotte ketting en tandwielen. ALLES DOET HET OP DE MOTOR! Maar ik heb gewoon echt geen zin om hier tijd in te steken aangezien ik al lange uren draai en een veel mooiere RSV heb staan. Degene die deze motor koopt, krijgt hem bij een motorzaak door de ANWB geleverd. Hij is dus momenteel niet te bezichtigen. Maar ik heb vaker motoren via MF verkocht, en dat ging altijd goed. EN dit zal dus te goeder trouw moeten gebeuren (ik ga echt niemand besodemieteren voor 400 euro.....)

Wat is nu de deal?

Je mag de motor hebben voor 400 euro (heeft me bijna 1000 euro gekost met onderhoud). We maken een afspraak met de ANWB dat de motor bij een motorzaak in de buurt wordt afgeleverd waar je hem kan ophalen. Dit betekent dat een aantal dingen te goeder trouw gebeuren.
Ik zal je de papieren opsturen ( of je kan hem in Amsterdam, Utrecht of Delft komen ophalen), en ik zal een contractje opstellen voor je mocht je dat willen met zelfs een kopie van mijn ID mocht je dat nodig achten.


Ik heb 4000km met de motor gereden en op de kettingset na deed alles het zonder problemen.


Je zult denken, dat dit een rare set-up is en dat klopt....maar omdat ik er geen zin in heb kan je hierdoor een onzettend goedkope motorfiets krijgen.


Zo nu wat fotos van de vakantie met de ZZR.
Mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel. Degene die als eerste een soort aanbetaling of e-mail stuurt dat die hem wil, is de nieuwe eigenaar. Dus weg=pech. (waar vind je nog zon motor voor 400 euro!)



38731_1496092275084_1017417655_1450627_8340223_n.jpg

35973_1496106635443_1017417655_1450714_303053_n.jpg


33519_1496092955101_1017417655_1450634_8243372_n.jpg

38581_1496087594967_1017417655_1450583_4471731_n.jpg


39199_1496087954976_1017417655_1450586_397621_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zitten geen tellers bij, alleen de fietsen-km teller unit.

Zou ik dus geen zinnig antwoord op kunnen geven.
Hij rijdt zoinder ratel of roken van het blok en hoefde ook geen olie bij te vullen in 4000 km van sportief rijden. :]
 
Laatst bewerkt:
ok, dan weet ik genoeg. Zit die duoseat een beetje prettig voor een medepassagier? Ik ga het iig even bespreken ;)

Edit: Weet jij zo uit je hoofd wat voor kettingsetje daar op gaat? Ga ik even zoeken, erop leggen is geen probleem

Edit2: Gevonden geloof ik, ff kijken voor wat goedkopers
 
Laatst bewerkt:
ok, dan weet ik genoeg. Zit die duoseat een beetje prettig voor een medepassagier? Ik ga het iig even bespreken ;)

Edit: Weet jij zo uit je hoofd wat voor kettingsetje daar op gaat? Ga ik even zoeken, erop leggen is geen probleem

Hij is redelijk breed, dus denk dat je er niet slecht op zit, maar "prettig" is een relatief begrip. Heb er nooit iemand achterop gehad, maar denk dat het vergelijkbaar is met het origineel.

Antwoord op je edit :P :
Je moet kijken het is de ZZR600E uit 1993. Op louis.de kosten een setjke 149,95 euro. (code: 10041342). Dus 130 e is niet slecht. Je kan eventueel ook een compleet setje gebruikt ergens scoren opf MP of via een sloop. Zal zeker wel wat te vinden zijn voor 50e.


Bedankt voor de interesse.


Brakke
 
Laatst bewerkt:
Ik was al aan het kijken ja, heb al wat mailtjes de deur uit gedaan.. zou toch leuk zijn om voor in totaal 500 euro een zzr te kunnen rijden.. Even kijken hoe ik het met 25kW doe, maar die loopt al af in minder dan een half jaar, dus anders gaat hij ff de schuur in ;)
 
als ik nou eens een flinke plank of plaat onder die middenbok doe, blijft het achterwiel dan netjes in de lucht hangen voor het gesleutel? Of zal hij een beetje schommelen/naar het achterwiel kantelen? Lijkt me dat dit met de locatie van de middenbok en het gewicht van het blok aan de andere kant geen probleem zal zijn?
 
begin ik toch weer te twijfelen he....
wat kriebelt het allemaal!!!!
 
Hallo allemaal.


Bart had als allereerste een mailtje gestuurd naar mijn inbox.
Hij heeft zojuist gebeld en de motor gekocht.
De motor is dus momenteel gereserveerd om wat papierwerk te regelen!

Bedankt voor de getoonde interesse.

MvG

Brakke
 
Bart of Marc? Ik ben Marc, voor t geval je dat nog niet wist :P Je zegt net dat ik het allereerste was :P Wat is het nou brakke?! _O-

En anders.. Helaas :) Ik hou me als 2e aanbevolen iig

Edit: Lees net je mailtje, zoals ik al zei, zet me maar als 2e mocht hij er toch vanaf zien
 
Laatst bewerkt:
sorry Bart bedoel ik... ( I am a mess today...gister teveel gedronken........)

_O-

Voor Bart: Ik heb voor 20 euro een tandwiel setje + ketting kunnen regelen (gebruikt), Laat maar weten als je interesse hebt, dan geef ik zijn mailadres ;)
 
_O-

Voor Bart: Ik heb voor 20 euro een tandwiel setje + ketting kunnen regelen (gebruikt), Laat maar weten als je interesse hebt, dan geef ik zijn mailadres ;)


Hey!

Tof van je.
Hij heeft je berichtje hier gezien en zal wel binnenkort een mailtje sturen voor de contactgegevens.

Brakke
 
Terug
Bovenaan Onderaan