Brakke Gaid
MF veteraan
Beste MF-ers.
Als je dit aan het lezen bent, betekent dat je interesse hebt in een kneite goedkope ZZR600 streetfighter uit 1993.
Wat specs over de motor:
- Aprilia RS kont met kleine knippers
- Hoog stuurtje met fatbar en verlengde leidingen
- Eigenbouw dashboardje met alle lichten en fietskm-teller.
- Spiegeltjes aan stuureinden (werkt geniaal goed door fish-eye spiegels)
- Stalen remleiding
- Eigenbouw open uitlaatje met sportief maar beschaafd geluid.
- Hij is niet moedersmooiste maar ook niet extreem lelijk (op de fotos is die wel heel smerig door de vakantie )
- Voorband is redelijk, achter is wel een beetje op (160 band).
- Voorvorkkeeringen voor vakantie nog verwisseld voor verse met olie.
- Remmen weet ik even niet, maar remmen was echt geen probleem en ik sta redelijk bekend om mijn agressieve rem-stijl
Ok waarom zo achterlijk goedkoop denk je natuurlijk? Nou door het volgende:
Deze ZZR heb ik voor de zomer gekocht om te gaan race in de Alpen en Pyreneeen zonder bang te zijn mijn RSV neer te leggen.
Het was nooit de bedoeling om deze motor lang te houden. Tijdens de motorvakantie is de ketting en tandwielenset helemaal gaar geworden. Ik kon ter plekker geen ketting en tandwielen regelen in the middle of nowhere, dus heb mijn ANWB repatriering ingeschakeld en inmiddels is de motor terug in NL bij de ANWB in de loods (was tegen het einde van de vakantie, dus niet zo erg).
De motor staat momenteel in een ANWB loods met kapotte ketting en tandwielen. ALLES DOET HET OP DE MOTOR! Maar ik heb gewoon echt geen zin om hier tijd in te steken aangezien ik al lange uren draai en een veel mooiere RSV heb staan. Degene die deze motor koopt, krijgt hem bij een motorzaak door de ANWB geleverd. Hij is dus momenteel niet te bezichtigen. Maar ik heb vaker motoren via MF verkocht, en dat ging altijd goed. EN dit zal dus te goeder trouw moeten gebeuren (ik ga echt niemand besodemieteren voor 400 euro.....)
Wat is nu de deal?
Je mag de motor hebben voor 400 euro (heeft me bijna 1000 euro gekost met onderhoud). We maken een afspraak met de ANWB dat de motor bij een motorzaak in de buurt wordt afgeleverd waar je hem kan ophalen. Dit betekent dat een aantal dingen te goeder trouw gebeuren.
Ik zal je de papieren opsturen ( of je kan hem in Amsterdam, Utrecht of Delft komen ophalen), en ik zal een contractje opstellen voor je mocht je dat willen met zelfs een kopie van mijn ID mocht je dat nodig achten.
Ik heb 4000km met de motor gereden en op de kettingset na deed alles het zonder problemen.
Je zult denken, dat dit een rare set-up is en dat klopt....maar omdat ik er geen zin in heb kan je hierdoor een onzettend goedkope motorfiets krijgen.
Zo nu wat fotos van de vakantie met de ZZR.
Mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel. Degene die als eerste een soort aanbetaling of e-mail stuurt dat die hem wil, is de nieuwe eigenaar. Dus weg=pech. (waar vind je nog zon motor voor 400 euro!)
Als je dit aan het lezen bent, betekent dat je interesse hebt in een kneite goedkope ZZR600 streetfighter uit 1993.
Wat specs over de motor:
- Aprilia RS kont met kleine knippers
- Hoog stuurtje met fatbar en verlengde leidingen
- Eigenbouw dashboardje met alle lichten en fietskm-teller.
- Spiegeltjes aan stuureinden (werkt geniaal goed door fish-eye spiegels)
- Stalen remleiding
- Eigenbouw open uitlaatje met sportief maar beschaafd geluid.
- Hij is niet moedersmooiste maar ook niet extreem lelijk (op de fotos is die wel heel smerig door de vakantie )
- Voorband is redelijk, achter is wel een beetje op (160 band).
- Voorvorkkeeringen voor vakantie nog verwisseld voor verse met olie.
- Remmen weet ik even niet, maar remmen was echt geen probleem en ik sta redelijk bekend om mijn agressieve rem-stijl
Ok waarom zo achterlijk goedkoop denk je natuurlijk? Nou door het volgende:
Deze ZZR heb ik voor de zomer gekocht om te gaan race in de Alpen en Pyreneeen zonder bang te zijn mijn RSV neer te leggen.
Het was nooit de bedoeling om deze motor lang te houden. Tijdens de motorvakantie is de ketting en tandwielenset helemaal gaar geworden. Ik kon ter plekker geen ketting en tandwielen regelen in the middle of nowhere, dus heb mijn ANWB repatriering ingeschakeld en inmiddels is de motor terug in NL bij de ANWB in de loods (was tegen het einde van de vakantie, dus niet zo erg).
De motor staat momenteel in een ANWB loods met kapotte ketting en tandwielen. ALLES DOET HET OP DE MOTOR! Maar ik heb gewoon echt geen zin om hier tijd in te steken aangezien ik al lange uren draai en een veel mooiere RSV heb staan. Degene die deze motor koopt, krijgt hem bij een motorzaak door de ANWB geleverd. Hij is dus momenteel niet te bezichtigen. Maar ik heb vaker motoren via MF verkocht, en dat ging altijd goed. EN dit zal dus te goeder trouw moeten gebeuren (ik ga echt niemand besodemieteren voor 400 euro.....)
Wat is nu de deal?
Je mag de motor hebben voor 400 euro (heeft me bijna 1000 euro gekost met onderhoud). We maken een afspraak met de ANWB dat de motor bij een motorzaak in de buurt wordt afgeleverd waar je hem kan ophalen. Dit betekent dat een aantal dingen te goeder trouw gebeuren.
Ik zal je de papieren opsturen ( of je kan hem in Amsterdam, Utrecht of Delft komen ophalen), en ik zal een contractje opstellen voor je mocht je dat willen met zelfs een kopie van mijn ID mocht je dat nodig achten.
Ik heb 4000km met de motor gereden en op de kettingset na deed alles het zonder problemen.
Je zult denken, dat dit een rare set-up is en dat klopt....maar omdat ik er geen zin in heb kan je hierdoor een onzettend goedkope motorfiets krijgen.
Zo nu wat fotos van de vakantie met de ZZR.
Mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel. Degene die als eerste een soort aanbetaling of e-mail stuurt dat die hem wil, is de nieuwe eigenaar. Dus weg=pech. (waar vind je nog zon motor voor 400 euro!)
Laatst bewerkt: